Розподіл маркетингового бюджету 2021 року
На що зроблять ставку українські компанії під час розподілу маркетингового бюджету 2021 року?
IAB (Interactive Advertising Bureau) Ukraine (представництво Admixer Advertising Technologies) опитали 90 респондентів, число яких склали представники 31 великого бренду і 59 провідних фахівців відомих рекламних агентств. Метою дослідження було виявити основні стратегії просування бізнесу в Україні в найближчому майбутньому і кращі маркетингові канали.
Результати опитування показали, що:
- Зростання бізнесу наступного року очікують 76% рекламних агентств і 82% брендів; Планують збільшити бюджети на рекламу щонайменше 60% опитаних;
- Понад 50% респондентів виділили як ключову метрику цінності бренду його впізнаваність, а найважливішим маркетинговим завданням – стратегічне планування;
- 59% націлені 2021 року зробити акцент на створенні креативного контенту;
- 54% також у пріоритет поставить генерацію лідів;
- Головним платним рекламним каналом 79% опитаних назвали цифрову рекламу (на медійні оголошення, рекламні відеоролики та таргетовану рекламу в соціальних мережах будуть істотно збільшені бюджети компаній – до 42% від усіх запланованих маркетингових витрат).
Під впливом пандемії digital-маркетинг став дуже стрімко розвиватися й онлайн-реклама посіла провідну позицію в списку найбільш “робочих” способів просування товарів і послуг, довівши свою високу ефективність у період весняного локдауну. Якщо ви ще не пробували цей інструмент (таке взагалі можливо?), то точно втратили вагому частку клієнтів.
На щастя, ми готові це виправити в найкоротші терміни, варто тільки залишити заявку на нашому сайті.