+38 (050) 771-70-70

UA | RU

Що точно збільшить конверсію на сайті?

Конверсія — це ключовий показник ефективності маркетингової діяльності. Недостатньо тільки створити сайт та залучити на нього трафік, ви маєте постаратися домогтися цільових дій від користувача.  Які ж елементи ресурсу для цього потрібно оптимізувати?  Ловіть корисний чек-лист, з чого точно варто почати!

  1. Перевірте швидкість завантаження сторінок. Якщо вона більша за 3 секунди, то щонайменше половина відвідувачів чекати не буде, а це ого-го-го, чи не так? Стисніть медіаконтент, зменшіть розмір коду і увімкніть його кешування.
  2. Перевірте, наскільки добре видно заголовки. Якщо користувач не розуміє, де він, і про що ось це ось все на сторінці, то він її покине. Н1 на допомогу.
  3. І відразу перевірте CTA (заклик до дії). Чи є він узагалі, наскільки помітний і, звісно, його якість. Шаблонам – ні.
  4. Відгуки на сайті потрібні, відгуки на сайті важливі. Виберіть для них відповідний формат, бажано з фото або відео. Це історія про довіру.
  5. Те саме стосується й інших репутаційних елементів. Список партнерів або клієнтів має бути помітним. Якщо про вас є згадки у ЗМІ, теж не соромтеся розмістити їх на видному місці.
  6. Є контакт! Чи ні? Де онлайн-чат із консультантом? Майже половина потенційних покупців хоче тут і зараз уточнити необхідну інформацію про товар або послугу.
  7. Форма зворотного зв’язку. Що менше в ній полів, то більше ймовірності, що її заповнять. Краще зібрати інформацію пізніше, ніж відлякувати потенційних клієнтів на етапі ухвалення рішення про можливу взаємодію з вами зайвими складнощами.
  8.  Дизайн. Креатив гарний до того моменту, поки користувач легко орієнтується, що і де потрібно натиснути. Крім того, навігація зручною, а інтерфейс інтуїтивно зрозумілим мають бути на будь-якому пристрої, адже у 2021 році не менше 40% лідів захочуть прийти на ваш ресурс із мобільних пристроїв. Або не захочуть, якщо не адаптуєте дизайн.
  9. А що щодо контенту? Він має бути унікальним, корисним і якісним. Особливо, його візуальна складова. Якщо фото не додають цінності сторінці – видаляємо без жалю.
  10.  А де іконка Facebook? Повинна бути. І Instagram, і інші теж, але тільки внизу. Не змушуйте потенційного клієнта покинути сторінку до того, як він сконвертувався.

Ну що? Скільки пунктів у вас у порядку, а скільки залишилося доопрацювати? Пишіть у коментарях.

 

Розрахувати вартість проекта

Ответьте на несколько вопросов в форме ниже, чтобы мы рассчитали стоимость для Вашего бизнеса, а также узнайте потенциал Вашего сайта

або
Якщо у Вас ще немає сайту і Ви плануєте розробку, просто введіть назву нижче:

Які послуги Вас цікавлять?
Якщо Ви вагаєтесь які послуги допоможуть досягти поставлених цілей, отримайте консультацію від професіоналів компанії KEIS

Заказать звонок

Мы подготовим для вас лучшее предложение
по увеличению количества клиентов!