WEB аналітика Вашого бізнесу
Отримайте повний контроль над ефективністю Вашого веб-сайту за допомогою поглибленого аналізу веб-ресурсу сучасними інструментами! Дізнайтесь всю інформацію про трафік, поведінку користувачів та конверсії для впровадження стратегії просування.
Залишити заявку
на консультацію
Переваги компанії KEIS
Висококваліфіковані аналітики з міжнародним досвідом. Ми знаємо, як адаптувати глобальні тренди до локального ринку.
Індивідуальний підхід до кожного клієнта. Ми ретельно аналізуємо потреби та цілі саме Вашого бізнеса.
Використання передових технологій аналізу даних. Завжди в курсі оновлень аналітичних інструментів та стратегій
Гарантія конфіденційності та безпеки інформації. Ми розуміємо важливість даних, тому ретельно захищаємо отримані аналітичні дані.
Що таке Web аналітика?
Переваги послуги
Підвищення конверсії
Глибше розуміння користувачів
Аналіз поведінки користувачів допомагає удосконалити UX/UI дизайн, роблячи ваш сайт більш привабливим і зручним для відвідувачів.
Виявлення та усунення проблем на сайті
Ефективне використання рекламного бюджету
Дані для стратегічного планування
Аналітика надає ключові дані, які можуть служити основою для стратегічних рішень у вашому бізнесі.
Точне вимірювання ROI
Аналітика допомагає виміряти успіх кожної маркетингової ініціативи, що є ключем до розуміння її вартості.
Переваги розробки сайту з KEIS
Компанія KEIS
Тарифи
Думаєте втілити у життя свій проект?
Портфоліо
Всі кейси
Етапи проведення WEB-аналізу сайту
- Визначення цілей і КПІ. Перш ніж почати збір даних, необхідно чітко визначити, які бізнес-цілі має вирішувати веб-аналітика. Найчастіше, це підвищення конверсії, збільшення трафіку, покращення користувацького досвіду або зниження відсотка відмов. Ключові показники ефективності (КПІ) встановлюються для вимірювання прогресу в досягненні цих цілей.
- Збір даних. На цьому етапі проводиться налаштування Google Tag Manager, Google Analytics 4 та інших інструментів на сайті, які у подальшому власник бізнесу може використовувати самостійно. Далі проводиться збір даних. Він складається з таких показників: відвідування сторінок, час на сайті, які пристрої використовували шукачі, регіональність аудиторії, джерела трафіку та іншу поведінкову інформацію. Ці дані стають основою для всіх подальших аналітичних дій.
- Аналіз даних. Зібрані дані аналізуються для виявлення тенденцій, патернів і аномалій. Аналіз допомагає зрозуміти, як користувачі взаємодіють з сайтом і які аспекти сайту працюють добре або потребують покращення. На цьому етапі у деяких випадках використовують техніку сегментації та когортного аналізу.
- Звітність. Створення звітів є критично важливим для представлення результатів аналізу зацікавленим сторонам. Звіти повинні бути зрозумілими і зосередженими на чітких та зрозумілих аналітичних даних та рекомендаціях щодо покращення конверсійних показників сайту. Вони також містять елементи візуалізації, такі як графіки та діаграми, які допомагають ілюструвати дані більш наочно.
- Оптимізація та втілення змін. На основі аналізу даних та звітності розробляються рекомендації для оптимізації сайту. Це може включати технічні зміни, зміни в контенті або UX/UI поліпшення. Важливо втілювати ці зміни і тестувати їх ефективність, що дозволить в майбутньому додатково налаштувати стратегію. У нас можна замовити ефективне SEO-просування або налаштування контекстної реклами для збільшення трафіку та продажів на Вашому сайті.
- Повторення і неперервне вдосконалення. Web аналітика — це не одноразовий процес, а неперервна діяльність. Регулярний перегляд цілей, збір і аналіз даних, а також оптимізація веб-сайту допоможуть залишатися на передовій цифрових трендів і адаптуватися до змін у поведінці користувачів та технологіях.
F&Q
Результати можуть стати помітними незабаром після впровадження оптимізацій, але найбільш значущі покращення зазвичай вимагають декількох місяців аналізу та регулювання стратегій.
Особливості дизайну включають у себе корпоративні кольори та логотип, чітку навігацію, ефективне використання простору та адаптивний дизайн.
Залишились питання?
Если у Вас есть вопросы о формате или Вы не знаете, что выбрать, оставьте свой номер: мы перезвоним, чтобы ответить на все Ваши вопросы.