Контекстна реклама Google Ads
Бажаєте зростання продажів
Залиште заявку на консультацію
Контекстна реклама є одним із головних інструментів ефективного просування товарів і послуг в інтернеті. За умови грамотного налаштування, вона показується тільки “гарячій” аудиторії, яка вже готова до покупки або замовлення, оскільки сама вводить у рядок пошуку відповідні ключові слова або фрази. Цей вид реклами являє собою лаконічне текстове оголошення, що містить гіперпосилання, за яким користувач може перейти для більш детального ознайомлення з пропозицією або отримання розгорнутої інформації про продукт.
Переваги просування з KEIS:
Кліки за оголошенням дешевше
Вищий коефіцієнт конверсії
Прозора статистика
Збільшення клієнтської бази
Гнучкі налаштування
Швидкий ефект
Що ми робимо і скільки це коштує
Рекламна мережа
Бажаєте росту продажів
Отримайте особисту консультацію від ТОП-фахівця абсолютно безкоштовно.
Ефективність рекламної кампанії в соціальних мережах зростає прямо пропорційно часу, витраченому на підвищення її якості. Що це означає? Звичайно, бувають випадки, коли можна отримати продажі з оголошення, створеного, як то кажуть, на коліні. Але чи варто покладатися на удачу, запускаючи таку рекламу раз за разом, якщо можна піти іншим шляхом і дійти до гарантовано крутого результату?
Який вигляд матиме реклама?
Завдяки цим нехитрим маніпуляціям акаунт стане по-справжньому привабливим для відвідувачів, які є вашими потенційними підписниками та клієнтами.
F&Q
Підготовка до запуску таргетованої реклами займає від 3-х днів. Усе залежить від маркетингового дослідження, що охоплює аудиторію, конкурентний аналіз, складність креативів і багато іншого.
Таргет дає змогу отримати трафік на проєкт і перші продажі, не маючи розкрученої групи або спільноти в соцмережах. Якщо порівнювати його з розкруткою сайту, то таргетована реклама за ефективністю не поступається контекстним оголошенням.
Завдяки аналітиці Ви зможете проаналізувати поведінку потенційних клієнтів. Це потрібно, щоб розуміти які клієнти до Вас приходять, як можна оптимізувати вартість реклами за клік. Також Ви знатимете, які правки необхідно здійснити в рекламному акаунті, щоб збільшити кількість конверсій.
Піксель дає змогу вивчити дії користувачів на вашому сайті для подальшого використання в рекламних кампаніях через Facebook та Instagram. Після встановлення коду на сайт почнеться збір інформації про клієнтів: вік, стать, місцезнаходження, натискання на посилання, купівля товару.
Залишились питання?
Якщо у вас є питання про формат або ви не знаєте, що вибрати, залиште свій номер: ми зателефонуємо, щоб відповісти на всі ваші запитання.