Як безпечно та ефективно використовувати штучний інтелект для створення та просування сайтів?
Штучний інтелект 20 років тому – це майбутнє, яке спрощує всі процеси та дає людям можливість автоматизувати життя на різних рівнях. Тоді здавалося, що така технологія може бути створена та використовуватиметься людьми не раніше ніж через 50 або навіть 100 років. Сьогодні ми знаємо, що штучний інтелект – це не уявна вірогідність, а реальність, яка з одного боку суттєво спрощує генерацію контенту, створення медійних файлів, застосунків, зображень, відео, а з іншого – ставить під питання професіоналізм фахівців та їх можливість працювати.
Безумовно, система штучного інтелекту є однією з тих складових, які варто використовувати в процесі веброзробки, дизайну сайтів, створення контенту сьогодні. Залишається лише визначити, як саме правильно застосовувати таку технологію аби сайт отримував позитивну динаміку, міг розвиватися та досягати поставленої замовником мети.
Можливості використання ШІ для веброзробників та власників сайту
З моменту появи штучного інтелекту як інструменту, який можна використовувати для розробки та просування вебсайтів, багато фахівців почали активно генерувати контент, але це далеко не єдиний варіант його застосування.
З використанням ШІ можна:
- Створювати зображення, текстову інформацію, відео, та розміщувати їх на сайтах. Дуже корисним буде така можливість для майданчиків, які передбачають регулярну зміну контенту – новинних порталів, інтернет-магазинів в частині опису товарів/послуг. Завдяки такому підходу можна розмножити та видавати великими порціями технічну інформацію, важливі дані. Завдяки використанню сучасних технологій вдається значно швидше генерувати опис продукції, послуги, робити його персоналізованим, включаючи особливі технічні характеристики продукції, при цьому швидкість наповнення сайту буде значно більшою. Контент у вигляді зображень та відео, створений за допомогою ШІ, може замінити повноцінні фото та відео в тому випадку, якщо ви не маєте змоги їх робити або хочете урізноманітнити існуючі варіанти.
- Налаштовувати та тестувати сайти – завдяки використанню штучного інтелекту вдається перевірити структуру сайтів, визначити помилки, якщо такі маються. Веброзробники отримують можливість зекономити час та виконати величезний обсяг роботи значно швидше, оскільки на заміну ручному тестуванню буде задіяний автоматизований процес. Плюс, такий тип тестування можна підлаштувати під конкретного користувача, стимулюючи поведінку реального покупця, що в результаті робить сайт більш надійним та якісним. ШІ під силу спрогнозувати можливі помилки та проблеми в роботі майданчику на базі аналізу минулого досвіду.
- Виконувати SEO-оптимізацію – професійним інтернет-маркетологам відомо, як багато часу віднімає оптимізація ключових слів, структурування контенту. Вся ця робота в ручному режимі також потребує великих зусиль. ШІ здатен покращити SEO у різних напрямках. Завдяки використанню такої технології можна проаналізувати конкурентів, виявити їх стратегію просування та пропрацювати такі кроки, які дозволять виділити ваш бренд в ніші. Стає можливим зібрати семантичне ядро, що в результаті дозволить створювати більш якісний контент для сайту, який буде точно відповідати запиту користувачів, буде корисним та максимально релевантним.
- Аналізувати запити – збираючи найбільш релевантні фрази і слова, які будуть включені в контент та приваблять цільову аудиторію. Загалом вся робота SEO фахівця, яка пов’язана з монотонним та багаточасовим збиранням аналітичних даних завдяки ШІ спрощується та максимально пришвидшується. Використовуючи такий інструмент, ви можете зекономити час на зборі важливих даних та отримати більш точну картину поведінки ЦА та її запитів, а отже – використовувати для створення контенту максимально правильні ключові слова.
- Аналізувати користувальницьку поведінку – ШІ стає ефективним інструментом веброзробників, який дозволяє враховувати потреби та побажання цільової аудиторії, що переходить на сайт та шукає тут важливу для себе інформацію. Він дозволить персоналізувати контент, покращити навігацію сайту, проаналізувати воронки конверсій, створювати динамічний контент та суттєво знизити відтік користувачів. Як це все можливо? Справа в тому, що ШІ вдається аналізувати інтереси, враховуючи кількість відвідання ресурсів, час перебування клієнта на сторінках сайту і багато інших даних. Технологія також аналізує та враховує не тільки тематику сайту або конкретні товари/послуги, а й ті сторінки, які користуються більшою популярністю у шукачів. Важливим варіантом використання ШІ для успішності торгівельного бізнесу є здатність фіксувати момент, на якому клієнт відмовляється завершити дію з покупки або замовлення. Тобто таким чином вдається виявити та локалізувати слабкі місця в стратегії реклами та покращити їх для досягнення бажаного ефекту. Це той інструмент, завдяки якому можна швидко змінювати контент, враховуючи актуальні тенденції та тренди, а також побажання потенційних клієнтів.
Узагальнити аналітичні функції штучного інтелекту можна таким чином – з його допомогою можна вжити ефективних заходів щодо покращення користувальницького досвіду та швидкого внесення змін на сайті. Портали, які активно використовують цю можливість, відмічають, як робота вебсайту стає більш успішною та продуктивною, а клієнти більше часу залишаються на сторінках та з більшою вірогідністю завершують дію – купують, замовляють, залишають власну контактну інформацію для зв’язку.
Персоналізація - основна і наймасштабніша перевага ШІ
Найскладнішим елементом наповнення сайту контентом є той факт, що персоналізувати інформацію під кожного конкретного клієнта неможливо. Тому частіше за все контент-менеджери намагаються створити універсальну оболонку, яка буде підходити для більшого відсотку зацікавлених користувачів. АІ для бізнесу – це саме той інструмент, завдяки якому можна максимально персоналізувати контент, урахувати всі побажання окремого користувача, створити унікальні пропозиції, враховуючи його особливості, потреби, вік, місцезнаходження, інтереси тощо.
Як результат, під час взаємодії з сайтом клієнти можуть отримати більш позитивний користувальницький досвід. Таке відношення робить весь контент та всю інформацію клієнтоорієнтованою. Крім того, задіяння штучного інтелекту в процесі наповнення сайту контентом, дозволяє спрогнозувати запити, які будуть актуальні в майбутньому, а отже – гарантувати глибоку та довгострокову задоволеність клієнтів. Авторитет такої компанії, як і лояльність користувачів до неї, буде збільшуватися стрімко.
Динаміка - ШІ створює нові стандарти
Не менш важливим аспектом використання АІ для дизайну та наповнення вебсайтів та розробки загалом є можливість його динамічної зміни. Всім відомо, як часто змінюються актуальні тенденції та тренди, як складно відповідати їм, швидко змінювати зміст та наповнювати сайти новими даними. Саме тому перевагу ШІ в частині динамічної зміни даних неможливо переоцінити. Загалом такий підхід збільшує задоволеність клієнтів, робить сайт привабливішим, а також підвищує конверсію.
Аналітика з ШІ = швидкий збір даних та їх обробка
Як вже зазначалося вище, найважливішим аспектом використання АІ для бізнесу на сьогодні є можливість збору аналітичних даних. Сюди можуть входити найрізноманітніші фактори як історія відвідувань, дії користувача, його вподобання, інтереси, всі важливі аспекти, які впливають на результат взаємодії з пропозицією компанії. На практиці це означає, що розуміння зацікавленості клієнта дозволяє компанії пропонувати саме той товар, який з більшою вірогідністю буде подобатися користувачеві, а отже клієнт завершить покупку або замовить товар в компанії.
Як сьогодні використовують ШІ в веброзробці?
У якості прикладу ефективного використання ШІ у веб-розробці слід виділити:
- Чат-боти – цей інструмент надзвичайно ефективний саме через те, що дозволяє вивести обслуговування клієнтів на якісно новий рівень. Завдяки тому, що чат-боти можуть бути запрограмовані на розпізнавання різних мов, на врахування не тільки прямої мови запитання, а й контексту, в якому воно поставлене, власники бізнесу можуть організовувати обслуговувати клієнтів таким чином, аби їх задоволеність збільшувалися. Чат-бот працює цілодобово без вихідних, при цьому клієнти та ваші замовники отримують реальну інформацію саме тоді, коли це їм потрібно, а операційні витрати бізнесу при цьому зменшуються через відсутність необхідності створювати цілий кол-центр для відповіді на запитання клієнтів. Правильно створений чат-бот може стати не тільки онлайн-консультантом для ваших клієнтів, а й виконувати безліч елементарних типових задач. Наприклад, оформлювати замовлення, навчати клієнтів використовувати продукти або реєструвати їх в системі. Плюс, величезною перевагою такого інструменту є те, що чат-боти одночасно можуть обробляти досить значну кількість запитів в порівнянні з реальними людьми консультантами – це максимально пришвидшує процес обслуговування та технічної підтримки клієнтів.
- Персоналізований контент (новинні стрічки) – тут мова йде про те, що дуже важливим критерієм для клієнтів є те, наскільки сайт адаптований під їх власні потреби, наскільки він задовольняє їх. Якщо на сторінках запропоновані товари та інформація, яка не відповідає запиту клієнта, скоріш за все він піде дуже швидко. В даному випадку АІ для бізнесу дозволяє суттєво покращити користувальницький досвід, оскільки може підбирати статті та інформацію у відповідності до запитів та інтересів користувача. Таким чином вдається персоналізувати інформацію та зацікавити клієнта, а отже – отримати більшу вірогідність завершення замовлення. Як інструмент ШІ в даному випадку може вибудовувати новинні стрічки, підбираючи інформацію за вподобаннями читача.
- Мобільний інтерфейс – враховуючи той факт, що на даний момент кількість користувачів, які заходять на сайт через мобільні пристрої, прогресивно збільшуються, дуже важливим аспектом є мобільна адаптація сайтів. Така робота може потребувати значних зусиль, часових витрат, а також коштуватиме немало, оскільки програмісту буде потрібно переформатовувати кожну сторінку окремо, узгоджуючи різні елементи. Штучний інтелект може зробити всю цю роботу значно швидше та легше, надаючи власнику ресурс, повністю адаптований під сучасного користувача. В результаті сайт буде коректно відображатися на різних пристроях, в залежності від розміру екрану.
У якості висновку можна зазначити, що трудові витрати на виконання рутинних завдань, завдяки ШІ стають значно меншими і загальна і рівень автоматизації різноманітних процесів прогресивно збільшується. Безумовно, простежується покращення користувальницького досвіду за рахунок того, що клієнти стають більш задоволеними та довше залишаються на сторінках вебсайту.
Фахівці маркетингової агенції KEIS дуже добре знають наскільки корисно використовувати в розробці ШІ, але розуміють, що для створення чат-ботів та підлаштування контенту під потреби сучасного читача важливий контроль компетентного фахівця, оскільки в деяких випадках використання ШІ може привести до накладання санкцій на ресурс. Для того, аби сайт працював стабільно та отримував високі позиції в пошукових системах, важливо комбінувати штучний інтелект як технологію та ефективний інструмент та роботу фахівців професіоналів, які здатні його використовувати саме так, аби отримати більше користі.
Звертаючись в агенцію інтернет-реклами KEIS просто зараз, ви можете отримати безкоштовну консультацію провідного маркетолога, а також обрати зручний час для SEO аудит. Спільна робота професіоналів дозволить уникнути труднощів з використанням системи штучного інтелекту, стане гарантією безпроблемної та продуктивної роботи вашого сайту.