+38 (050) 771-70-70

UA | RU

Що краще: SEO чи контекстна реклама?

SEO чи PPC?

Щоразу, коли звучить це запитання, десь сумує один (але, найімовірніше, не один) інтернет-маркетолог… Давайте розбиратися, що до чого.

Отже, SEO – це низка дій, спрямованих на внутрішню і зовнішню оптимізацію сайту для пошукових систем з метою його потрапляння на якомога вищі позиції в результатах органічної видачі за релевантними запитами.

Контекстна реклама відображається над результатами пошуку за ключовими словами, але вже на платній основі та з позначкою “Реклама” (що об’єктивно має досить сильний вплив на ступінь довіри користувачів). “Але ж за пошукове просування теж потрібно платити!” – скажете ви. Тоді в чому ж принципова різниця між ним і PPC?

SEO – це робота на перспективу. При правильній оптимізації свого ресурсу вже через кілька місяців можна зайняти місце в топ-10 за певними ключовими словами. А при досягненні більш високих позицій з часом інвестиції в просування не тільки окупляться, а й будуть стабільно примножувати трафік у майбутньому. Контекстна ж реклама вимагає постійних фінансових вкладень. Крім того, вартість кліка може сильно зрости в ціні разом зі зростанням конкуренції запиту і не виправдати себе. А щойно рекламний бюджет буде вичерпано, посилання на ресурс зникне з поля зору потенційних клієнтів.

Тепер розглянемо різницю конкретно — у цифрах. Припустимо, бюджет на просування сайту становить 9000 ₴ на місяць. З контекстної реклами можна отримувати на день стабільно близько 50 переходів з оголошення на сайт за вартості кліка в діапазоні 5-8 ₴. На місяць приходитиме приблизно 1500 користувачів. Для досягнення хороших результатів за допомогою SEO потрібно близько 9 місяців. Уже на 4-й місяць просування можна досягти 50 органічних відвідувань сайту на день (1500 на місяць), з 6-го місяця – по 100 користувачів із пошуку щодня (3000 щомісяця), і до 9-го місяця їхня кількість зросте до 300 на день (9000 на місяць).

Разом: за 6 місяців (другий і третій триместр просування) ми отримуємо вже 21000 органічних відвідувачів. Результат SEO за 9 місяців і 81 000 ₴ = +/- 21000 переходів на сайт. Результат PPC за 9 місяців і 81000 ₴ = +/- 13500 переходів на сайт.

Як бачимо, вкладати в SEO істотно вигідніше, але результат буде видно не відразу, на відміну від контекстної реклами. Ідеальне рішення – поєднувати SEO-розкрутку з контекстною рекламою в Google. Так можна і одразу отримувати трафік на сайт і заявки, і паралельно напрацьовувати траст  пошукових систем.

Розрахувати вартість проекта

Ответьте на несколько вопросов в форме ниже, чтобы мы рассчитали стоимость для Вашего бизнеса, а также узнайте потенциал Вашего сайта

або
Якщо у Вас ще немає сайту і Ви плануєте розробку, просто введіть назву нижче:

Які послуги Вас цікавлять?
Якщо Ви вагаєтесь які послуги допоможуть досягти поставлених цілей, отримайте консультацію від професіоналів компанії KEIS

Заказать звонок

Мы подготовим для вас лучшее предложение
по увеличению количества клиентов!