Як повинен виглядати продаючий сайт?

Якщо сайт розроблено та розміщено на хостингу, для нього налаштована реклама під конкретні запити, чи можна говорити про те, що це продаючий сайт? Ні. Не кожен веб-ресурс дає високі показники конверсії, перетворюючи користувачів на реальних покупців.

Якщо Ваша мета – отримати прибуток від реалізації товарів чи послуг, збільшити кількість підписників та активних клієнтів, Вам потрібно знати, як створити сайт для продажу. Разом із експертами агентства інтернет-маркетингу KEIS розберемося в тонкощах створення конверсійних майданчиків.

Що таке продаючий сайт

Продаючий сайт – це майданчик, який створений з метою продажу товару або послуги. Він має важливі конверсійні блоки – вони перетворюють читача на клієнта.

Основне завдання – змусити читача виконати цільову дію: підписатися, зареєструватися, замовити товар, залишити заявку на зворотний зв’язок.

статистика продающих сайтов

Дизайн та структура такого майданчика відрізнятимуться від будь-яких інших видів ресурсів. Важливо створити яскраві заголовки та описи пропозиції, доповнивши їх лаконічними відео та графічними елементами.

Багатосторінковий чи лендінг – що краще?

Часто під створенням продаючого сайту розуміють виключно розробку лендінгу – односторінкового сайту, який ідеальний для просування конкретного продукту. Але це не означає, що продаючим може бути тільки landing page.

На схемі представили найпоширеніші види продаючих сайтів:

види продаючих сайтів

Обирати між односторінковим та багатосторінковим сайтом слід, орієнтуючись на завдання та потреби власного бізнесу:

  • Якщо Ви пропонуєте великий асортимент товарів, різноманітність послуг, хочете конкретно та детально розповісти клієнтам про всі технічні аспекти та нюанси – створюйте багатосторінковий майданчик. Такі сайти принесуть органічний трафік, з’являтимуться у результатах видачі, зможуть займати топові позиції. Грамотна SEO-оптимізація дозволить їм розвиватися активно та напрацьовувати авторитетність, гарну репутацію, а отже – принесе більше прибутку.
  • Якщо Ви орієнтуєтеся на продаж конкретного товару, послуги, тренінгу, курсу чи будь-якого іншого продукту через соціальні мережі та контекстну рекламу – створюйте лендінг page. Такий сайт зможе просувати лише одну послугу або товар, але при цьому точково діятиме на зацікавлених користувачів. Мінусом вважається неможливість його просування за допомогою SEO методик, а також його відсутність у результатах видачі пошукових систем.

Пропонуємо Вам ознайомитися з короткою характеристикою різних видів продаючих сайтів на зображенні:

Структура продаючого сайту

Для цільової сторінки важлива структура, що продає AIDA – вона розпалює інтерес читача до пропозиції.

Виглядає вона так:

  • A-Awareness – Увага
  • I-Interest – Інтерес
  • D-Desire – Бажання
  • A-Action – Дія
aida

Важливо розміщувати блоки конверсії по черзі, розповідаючи потенційному клієнту у чому суть пропозиції та навіщо йому ця послуга чи товар. Далі описуються вигоди від використання, шляхи замовлення. Завдяки тому, що читач отримує можливість детально проникнути в пропозицію, мотивація до завершення цільової дії зростає.

Структуру продаючих сайтів представили на зображенні:

структура продаючого сайту
  1. Мета першого екрану привернути увагу читача – те, що він побачить, буде вирішальним для подальшого переглядання інформації.
  2. Потреба (біль, проблема) клієнта має містити короткий опис. Воно дозволить читачеві впізнати себе.
  3. Рішенням стане унікальна торгова пропозиція – УТП. Клієнт повинен зрозуміти суть не більше ніж за 5 секунд. Важливо включити сюди чіткий заголовок, додаткові заголовки, що розповідають про суть пропозиції, кнопки дії, відео або зображення, що підкреслюють зміст.
  4. Перерахування вигод та переваг підкреслить унікальність пропозиції Вашої компанії. Сюди включається не лише короткий опис переваг, а й важливі іконки: гарантія, сертифікація, швидке замовлення, оформлення доставки.
  5. Відгуки, кейси, виконані проєкти – все це буде соціальним доказом, завдання якого сформувати довіру до пропозиції. Сюди можна включити текстові або відео-відгуки, скріншоти у форматі до та після, результати роботи.
  6. В описі продукту або послуги важливо надати повну інформацію про те, як він вирішує проблему, описану на початку. Сюди важливо включити переваги та візуальні елементи, у вигляді анімації, відео чи фото.
  7. Якщо Ви пропонуєте товар, послугу, курс – обов’язково слід вказати розцінки та точну вартість. Відсутність такого блоку призведе до відмови.
  8. Часті питання (FAQ) повинні розвіяти сумніви і уточнити всі деталі щодо особливостей замовлення, оплати, доставки, повернення та інших супутніх послуг. Вони знімуть будь-які сумніви відвідувача.
  9. CTA – це заклик до дії, що має вигляд яскравої помітної форми замовлення або кнопки. Рекомендовано повторити торгову пропозицію, посилити її ефект гарантіями.

Кожен блок структури повинен мати точну мету, адже від цього залежить конверсія.

Як досягти високої конверсії?

Ефективність продаючого сайту або його конверсія в першу чергу залежить від того, наскільки якісно опрацьовано його структуру, графічну складову та дизайн. Однак, є й ряд другорядних факторів, які будуть не менш важливими для підвищення ефективності лендінгу або багатосторінника. Серед найважливіших можна вказати наступні:

Крім перелічених на зображенні на конверсію впливатимуть:

  1. Джерело реклами, якість її налаштування.
  2. Рівень інтересу до послуги чи товару, який Ви пропонуєте, їх унікальність та вартість.
  3. Юзабіліті сайту.
  4. Якість контенту.

 

Висока конверсія — це комплексна робота групи фахівців. Вона має вирішити 4 завдання:

  1. Привести клієнта до сайту.
  2. Дати йому привабливий дизайн, який підштовхне до подальшого ознайомлення з пропозицією.
  3. Цікаво розповісти про товар чи послугу.
  4. Підвести клієнта до швидкої та зручної цільової дії.

 

Звідси виникають питання: як людина потрапить на ваш сайт? Як утримати його увагу та зацікавити? Як змусити його виконати бажану дію: залишити замовлення, заявку чи придбати товар?

Контекстна реклама найбільш продуктивна в плані приведення цільової аудиторії на сайт, що продає. Працює вона максимально просто — коли людина вводить пошуковий запит, система видає їй результати посиланнями на тематичні сайти, які точно відповідатимуть такому запиту.

Коли людина вибрала серед результатів видачі Вашу пропозицію, утримати її може виключно правильна та цікава подача інформації, помітний дизайн. Добре спрацюють тонкі зачіпки – вони посилять бажання прокручувати сторінку далі. В даному випадку робота вебмайстра полягатиме у створенні лаконічного дизайну, різних анімаційних ефектів, завдання яких – утримувати увагу.

Далі виникає наступна проблема. Коли клієнт вже перейшов на сайт і прокрутив кілька основних блоків сайту, його необхідно довести до фінальної дії. Далеко не кожен відвідувач на 100% упевнений, що ця послуга чи товар йому потрібні. Іноді він просто підшукує різні варіанти.

Для підвищення конверсії веб-майстри з досвідом запропонують провести аналіз ЦА та розділити її на 3 категорії:

  1. Людей, які знайомляться з інформацією, але не потребують придбання товару чи послуги. Їм важливо зрозуміти яка приблизна ціна таких товарів.
  2. Людей, які потребують даного конкретного товару та розуміють його переваги, але обирають залежно від привабливої ​​ціни.
  3. Людей, які знають, що їм необхідний цей товар, розуміють скільки він може коштувати, але хочуть знайти найбільш вигідну пропозицію на замовлення, доставку, обслуговування та додаткові послуги.

 

Тому важливо створювати та просувати продаючий сайт, з урахуванням наявності всіх трьох категорій відвідувачів. Аналіз цільової аудиторії дозволить визначити, де потрібно розміщувати торгову пропозицію, заклик до дії, важливу додаткову інформацію та цільові кнопки. Кожна окрема група клієнтів вимагатиме деякого перегляду структури конверсійних блоків.

Розібравшись у тому, яка проблема переслідує Вашу цільову аудиторію, Ви зможете запропонувати найефективніше її вирішення, адже саме так більшість клієнтів завершать цільову дію. Отримати високу конверсію можна лише з огляду на всі перераховані вище фактори, а також провівши докладний аналіз структури ЦА, з урахуванням AIDA та потреб клієнтів.

Експертні поради щодо створення продаючого сайту

Створення продаючого сайту – багатоетапний процес, який включатиме проведення різних робіт. Важливо розуміти, хто і в якій послідовності їх виконуватиме.

Експерти KEIS рекомендують дотримуватись наступних рекомендацій:

  • Визначити цільову аудиторію, зібрати повну інформацію про неї. Розуміння того, на що чекає Ваш потенційний клієнт, з якою проблемою він зіткнувся і як саме її вирішити дозволить створити дійсно ефективні конверсійний сайт. Раніше основне завдання полягало в тому, щоб якнайбільше людей перейшли за посиланням, але на практиці це не гарантує збільшення прибутку. Тому важливо намалювати портрет ідеального клієнта за певними товарами, послугами.
  • Використовуйте теплові карти для промальовування ескізу сайту – звертаючись до вебмайстрів важливо розуміти, де саме читач затримуватиме свою увагу. Схематичний макет дозволить правильно розставити акценти на місцях, які будуть у полі зору відвідувача. Саме цей тонкий нюанс може стати одним із найважливіших факторів підвищення конверсії. Hotjar – один із популярних інструментів, які дають можливість відстежити поведінку клієнта на сайті.
тепловая карта сайта
  •  Довірте створення макета професійному дизайнеру — розуміння кожної окремої людини про те, як має виглядати конверсійний сайт, що виглядатиме в ньому красиво, а що ні — дуже суб’єктивно. Дизайнер з досвідом знає як створити зручний, привабливий дизайн, який працюватиме на вирішення основної мети його створення. Замовити таку послугу можна в агенції інтернет-маркетингу KEIS за посиланням https://keis.ua/selling-site.
  • Тестуйте сайт на кожному етапі — виявити проблеми та швидко внести зміни можна лише за допомогою спеціальних сервісів для проведення тестування. Це може бути Google Optimize або інший сервіс для проведення тестів на сайті, аналізу заголовків, конверсійних блоків, форм замовлення, контенту та інших елементів. Тестування дозволяє досягти ідеалу з мінімальними витратами часу та засобів. Кожен етап існування продаючого майданчика, потребує тестування та поліпшення. Не можна виключати також зміни в тенденціях, поглядах Вашої ЦА, що з часом знижуватиме конверсію. Вчасне тестування дозволить усунути недопрацьовані елементи та підвищувати ефективність майданчика для залучення прибутку.

Поширені помилки при створенні продаючого сайту

Ми вже розповіли Вам, яким має бути сайт з найбільшим відсотком конверсії. Часто при створенні таких майданчиків власники припускаються типових помилок, які не дають їм розвиватися і приносити бажаний прибуток.

УНИКАЙТЕ:

  1. Переспама посадкової сторінки – завдання зацікавити читача за 5 сек, оскільки він дуже швидко залишає сторінку у протилежному випадку. Це не означає, що тут необхідно навести велику кількість інформації. Не варто захаращувати її банерами, рекламними оголошеннями – вони відштовхнуть читача.
  2. Важкої навігації – структура повинна бути простою зрозумілою і логічною. Однак важливо також залишати за читачем вибір – з кожним етапом прокручування він отримуватиме доповнення до основного блоку, не потрібно завантажувати все одночасно. Таким чином Ви втратите увагу клієнта та відштовхнете його.
  3. Нестандартної структури – неординарні рішення щодо розміщення різних блоків можуть призвести до того, що людина піде швидше. Набагато простіше розміщувати меню, каталог, кошик та інші елементи у звичних для клієнта місцях. Так він почуватиметься спокійніше та впевненіше, переходячи від однієї сторінки до іншої.
  4.  Автозапуску графічного та відео контенту – такий підхід може відволікати та дратувати читача. Залишіть за ним можливість включати окремі інфоблоки за потребою.
  5. Надто яскравого дизайну – вплив кольору та форми на увагу клієнта доведено. Використовуйте кольори правильно, не перестарайтеся з їх кількістю. Ідеальна комбінація – 1 домінуючий колір та 2 додаткові відтінки. Дизайн із такою кількістю кольорів буде виграшним.

Часті запитання

Для якої мети варто замовити розробку продаючого сайту?

Продаючий сайт варто створювати, якщо Ви плануєте продавати послуги або різні товари. Також вони потрібні для інформаційного бізнесу. Виробникам ексклюзивних дорогих товарів або товарів масового споживання також варто задуматися про створення хорошого інтернет-магазину або сайту каталогу. Сфера бізнесу, яким підійде такий тип просування безліч. Щоб зрозуміти, який саме сайт потрібен у Вашому випадку, краще проконсультуватися із SEO-фахівцями та веб-майстрами.

 

Чи можна самостійно створити продаючий сайт?

Так, якщо у Вас є досвід у різних галузях програмування і Ви розумієте, як працює маркетинговий план. Не маючи базових навичок, Ви ризикуєте витратити час та кошти марно. Справа в тому, що навіть використовуючи доступні конструктори, але не розуміючи особливостей створення цільових сторінок, Ви навряд чи зможете досягти гарних результатів.

Розрахувати вартість проекту

Дайте відповідь на кілька запитань у формі нижче, щоб ми розрахували вартість для Вашого бізнесу, а також дізнайтесь про потенціал Вашого сайту

[messenger_widget]

Замовити послугу

Ми підготуємо для вас найкращу пропозицію
щодо збільшення кількості клієнтів!

Замовити звінок

Ми підготуємо для вас найкращу пропозицію щодо збільшення кількості клієнтів!
Main Icon
Viber Icon WhatsApp Icon Telegram Icon