Причини низьких позицій сайту в пошуковій видачі — рішення проблеми є!

Високі позиції сайту у пошукових системах дуже важливі для будь-яких сайтів послуг, інформаційних ресурсів, інтернет-магазинів та маркетплейсів, адже чим вище сайт, тим більше його CTR (Click Through Rate). Якщо Ваш сайт знаходиться в ТОПі, Ви отримаєте приріст трафіку, бо його клієнти побачать раніше ніж сайти конкурентів.

Відкриті статистичні дані демонструють наступний зв’язок між рівнем CTR та місцем сайту у результатах видачі:

Шлях до ТОПу видачі полягає в плідній роботі з SEO-просування, але Ваші конкуренти не будуть чекати. Тому рейтинг сайту може достатньо швидко змінюватись. Пам’ятайте про необхідність безперервної роботи над покращенням позицій сайту. В цьому Вам допоможуть фахівці KEIS, для яких просування сайту по позиціях та SEO-оптимізація – одні з основних напрямків роботи.

Просідання позиції має найрізноманітніші причини. Власний досвід маркетологів KEIS показує, що наразі існує 5 найрозповсюдженіших причин. Щоб уникнути таких ситуацій та забезпечити власному майданчику стабільний ріст без різких стрибків вгору-вниз, варто знати про них заздалегідь.

Перша причина - зміна системи управління контентом, домену чи серверу

Професійний аналіз показує, що змінюючи СМS (систему управління контентом) сервер чи домен власного сайту, Ви можете зіткнутися з проблемою, коли його позиції різко знизилися. Причин може бути декілька:

1 Некоректне відображення URL – через це органічний трафік зникає. Тут має місце деякий конфлікт: старі сторінки дають помилку 404, а нові – не маючи потрібного авторитету, просто не відображаються. Вирішити проблему допомагає редирект 301 зі старого URL, що демонструватиме пошуковій системі факт зміни адреси та допоможе швидше знайти правильну сторінку. В результаті Ваші клієнти побачать вже нову інформацію за зміненим URL.

Обираючи систему управління контентом (СМS), яку Ви хочете використовувати, звертайте увагу чи буде потрібно встановити додаткові плагіни для коректного відображення сторінок. Інколи самостійно вирішити цю проблему не вдається. В такому випадку потрібно звернутися до сисадміна чи розробника, який має фахові знання та навички. Фахівцям КЕЙС дуже добре відомо як налаштувати роботу сайту таким чином, аби він працював безперебійно і адекватно відображався в пошуковій видачі, незалежно від того, що відбувалося напередодні: зміна домену, серверу чи повне перенесення сайту на нову СМS.

2 Збільшення часу завантаження сайту. Цей показник сильно впливає на роботу всього ресурсу через те, що клієнти не хочуть чекати більше 2-3 сек на завантаження сторінок. Повільний сервер може негативно вплинути на швидкість завантаження сторінок і в такому випадку варто звернути увагу на статистику. Проаналізувавши її, Ви можете змінити налаштування, зменшити навантаження на сервер, змінити план чи скористатися допомогою служби підтримки. Інколи такі проблеми також будуть потребувати втручання фахівця, який спеціалізується на адмініструванні сайтів. Бажано перед переїздом на будь-яку нову платформу перевіряти швидкість завантаження та протестувати сервер. Таким чином Ви мінімізуєте можливість подібних ситуацій.

3 Знесення перелінковки – в результаті це знизить ефективність роботи сайту. Система буде розглядати ці сторінки менш підходящими під запити клієнтів. Вихід – редагування сторінок та внесення в них старої інформації, по факту – побудова нової перелінковки. 


Зміна домену може вплинути на позиції сайту через відсутність авторитету в системі Google. Найкраще рішення – виконати редірект старих сторінок сайту та редірект зовнішніх посилань, що вели на старий сайт. Щоб коректно перенести домен можна скористатися нашою послугою SEO при зміні домену.

Друга причина - зміна ядра в Google

Алгоритми пошукових систем Google змінюються регулярно і це оновлення може негативно впливати на сформований ТОП видачі. Часто наслідком такої ситуації є різка зміна результатів пошукової видачі, коли в принципі неможливо сказати точно, з якої причини сайт опинився на нижчих щаблях. Перевірити чи дійсно причина в самому алгоритмі можна. Продивіться календар оновлень алгоритму в Google, який є у відкритому доступі. 

Але, навіть якщо відбулося оновлення даних в самому алгоритмі Google, власник може вплинути на зміну ранжування та видачі, діючи за планом:

  1. Мінімізуйте зміни на сайті в процесі оновлення алгоритму та під час впровадження всіх запланованих змін. 
  2. Зачекайте змін видачі та пошукових алгоритмів протягом 1-2 тижнів – це термін, за який можуть поновитись позиції сайту без втручання власника чи сисадміна. 
  3. Проаналізуйте пошукові запити та складіть перелік сторінок, які втратили позиції після завершення періоду, описаного в пункті 2. 
  4. Перевірте сторінки, які виявилися нижчими за попередні результати на наявність технічних помилок. 
  5. Пошукайте входження метатегів та пошукових запитів в текстах. 

 

Коли відновлення через оновлення алгоритму роботи не відбулося самостійно, допомагає аналіз конкурентів та розуміння, хто з них зазнав такого ж падіння як і Ви, а хто залишився в стабільному положенні. Причини та наслідки діяльності конкурентів дуже часто допомагають вирішити питання та повернути стабільні позиції сайту. 

Третя причина - санкції та потрапляння під фільтри пошуковиків

Зниження позиції сайту часто відбувається через потрапляння ресурсу під фільтри та накладення санкцій. Сервіс Google Search Console проінформує Вас якщо сайт зазнав подібного санкціонування. Не потрібно впадати в розпач, адже виправити ситуацію можна. Наприклад, скориставшись нашою послугою виведення сайту з-під фільтрів Google.  

Система Google завжди інформує власних користувачів та бізнес про те, чому саме було накладено відповідні санкції і як Ви можете змінити цю ситуацію. Ваша адекватна реакція та сучасні зміни дозволять зняти санкції та отримати інший результат після перевірки пошуковою системою.

Якщо ж Ви не знайшли інформацію в Google Search Console про накладення санкцій та не маєте проблем з перенесенням сайту, а падіння позицій присутнє, можливо Ваш випадок пов’язаний з однією з причин, перелічених нижче.

Четверта причина - посилальний профіль сайту погіршився

Посилальний профіль – важлива характеристика для функціонування сучасних комерційних ресурсів. Зрештою, через наявність великої кількості посилань на Ваш сайт, він отримує бажаний авторитет в мережі, а отже – користується більшою популярністю. 

Посилальний профіль може сильно погіршитися через низку причин:

  • Закриття сайтів-донорів, які посилалися на Вашу компанію. 
  • Видалення зовнішніх посилань зі сторонніх сайтів. 
  • Посилання на ваш сайт отримали атрибут nofollow.
  • Закриття індексації на сторінки, що посилаються на Ваш сайт. 
  • Закриття сторінок, що послалися на Ваш сайт для сканування пошуковиками. 

Через перелічені вище причини виникає необхідність регулярної перевірки сайтів, на яких розміщується посилання на Ваш сайт. Для цього слід використовувати Search Console, функціонал якої дасть можливість своєчасно відреагувати на зміну ситуації та оновити власний посилальний профіль. 

У випадку, якщо ви не розумієте як побудувати посилальний профіль, фахівці агенції інтернет-маркетингу КЕЙС готові проконсультувати та допомогти з цією послугою. Замовити лінкбілдинг для Вашого сайту Ви можете на відповідній сторінці.

 

П'ята причина - непропрацьований контент

Незважаючи на цифровізацію і стрімке зростання популярності штучного інтелекту, який генерує величезну кількість контенту, якість інформації на сайті залишається надзвичайно важливою. Слідкуйте, аби весь контент, який розміщується на Ваших сторінках, відповідав стандартам алгоритмів та пошукових систем та мав: 

  • Discription.
  • Мета-теги. 
  • Пошукові запити в заголовках. 
  • Заголовки H1-H3.
  • Фрази LSI, тематичні слова.
  • Потрібну кількість символів, яка відповідає об’єму текстів на сторінках сайтів-конкурентів. 
  • Правильну структуру, яка є подібною до сайтів-конкурентів або кращу.

 

Інколи негативно впливатиме на результат видачі переспам – занадто часто використаний ключовий запит. Це призводитиме до зниження позиції та відсутності Вашого сайту в органічній видачі. 

Інші причини низьких позицій видачі

Перелічені причини є максимально розповсюдженими і зустрічаються частіше за інші. Але, інколи до погіршення ситуації може також призводити активний ріст конкурентів. Знову ж таки, важливими метриками стануть структурування сайту, побудова коректної лінкбілдинг стратегії, правильний контент на сторінках сайту, наявність метатегів та достатня швидкість завантаження сайту. Загалом аналіз конкурентів в даному випадку стане основою для того, аби уникнути будь-яких проблем та зрозуміти, наскільки Ви відповідаєте сучасним тенденціям та запитам власної цільової аудиторією. Не завадить виконати комплексний аудит сайту з оцінкою важливих метрик.

Інколи користувачі просто не знаходять потрібної їм інформацію на Вашому сайті і саме через це змінюється позиція сайту та його сторінок. Тут треба зрозуміти, що не підійдуть універсальні сторінки, які будуть нібито відповідати різним намірам користувача. Потрібно чітко зрозуміти, якою саме є мета Вашого клієнта та як правильно продемонструвати йому, що він може її реалізувати на Вашому сайті. 

Фахівці інтернет-агенції KEIS також стикалися з ситуаціями, коли погіршення результатів видачі для конкретного клієнта відбувається за рахунок наявності технічних помилок на сайті. Це дуже часто пов’язано саме з системою управління контентом, але бувають й інші ситуації. 

Як працюють професіонали для покращення результатів видачі для клієнтів?

Отримати розуміння, яка ситуацію склалася на сайті клієнта, фахівці агенції KEIS використовують аналітичні інструменти різного типу, які дають розгорнуту інформацію про ситуацію на сайті. Робота передбачатиме:

  • Аудит сайту.
  • Аналіз конкурентів.
  • Збір ядра.
  • Оновлення контенту.
  • Розміщення посилань в авторитетних джерелах. 

 

Комплексна робота в результаті дає можливість повноцінно оцінити ситуацію, визначити дійсно реальні причини падіння позиції та запропонувати клієнтові дієві методики по їх поновленню. 

Якщо Ви не змогли власноруч вирішити питання з заниженими позиціями чи не бачити проблем з боку Google або інших систем, варто проконсультуватися з фахівцями, які зможуть надати компетентну допомогу.

Розрахувати вартість проекту

Дайте відповідь на кілька запитань у формі нижче, щоб ми розрахували вартість для Вашого бізнесу, а також дізнайтесь про потенціал Вашого сайту

[messenger_widget]

Замовити послугу

Ми підготуємо для вас найкращу пропозицію
щодо збільшення кількості клієнтів!

Замовити звінок

Ми підготуємо для вас найкращу пропозицію щодо збільшення кількості клієнтів!
Main Icon
Viber Icon WhatsApp Icon Telegram Icon