Нові інструменти інтернет-маркетингу, які підвищують ефективність просування
Коли сучасний бізнес намагається презентувати себе, обов’язково заходить мова про створення сторінок у соціальних мережах та сайтів, де можна детально розповісти про свій бренд, послуги та товари. Але, як ми всі добре знаємо, для досягнення успіху та привернення уваги недостатньо повної та достовірної інформації про компанію. Потрібно створити працюючу стратегію просування та використовувати інструменти інтернет-маркетингу, які приведуть на сайт трафік, конвертують відвідувачів у реальних клієнтів та дозволять бізнесу розвиватися, досягаючи кращих результатів.
У інтернет-маркетологів є розуміння про те, як потрібно будувати стратегію просування в інтернеті та які саме методики обирати в кожному конкретному випадку. Проте, навіть фахівці з багаторічним досвідом, які постійно практикують знають, що тенденції та актуальні тренди впливають на якість просування сильніше за будь-що. Отже, вкрай важливо орієнтуватися не тільки у класичних методах просування брендів, а й постійно моніторити нові інструменти та враховувати їх під час побудови стратегії просування.
Фахівці агенції інтернет-маркетингу KEIS постійно відстежують актуальні зміни в трендах та тенденціях просування сайтів і пропонують Вам ознайомитися з найактуальнішими сьогодні інструментами, які варто використовувати для досягнення високих результатів.
Штучний інтелект - ефективний інструмент просування
Технологія ШІ забезпечує можливість компаній виконувати безліч технічних задач з високим рівнем автоматизації. Яскравим прикладом використання дієвого інструменту будуть:
- Чат-боти, які включають в себе інструкції та дії у конкретних випадках та дозволяють покращити взаємодію компанії з клієнтом, вирішити безліч сервісних питань та надати потрібні інструкції.
- Створення зображень – генерація такого контенту дозволяє отримати якісну графіку швидко та без великих витрат.
- Тестування коду – дозволить уникнути помилок та мінімізувати проблеми в майбутньому. Плюс, дуже спростить роботу програміста та інших фахівців.
- Створення ТЗ для копірайтерів – автоматизований процес дозволить швидше вирішувати рядові питання.
- Опрацювання аналітичних даних та показників – збір даних завжди пов’язаний із великими витратами часу. З ШІ вдається пришвидшите аналітику та збір статистики в рази.
Знавці стверджують, що будь-який бізнес, який запускає свою діяльність в поточному році повинен використовувати ШІ. Важливо враховувати його можливості під час розробки власної стратегії просування, адже таким чином Ви залишитеся на топовій позиції в майбутньому. Всім зрозуміло, що ШІ не зникне безвісти через його величезні можливості, а з часом – стане навіть більш популярним та затребуваним інструментом.
Відео реклама - потужний інструмент для креативу
Зараз аби привернути увагу потенційного клієнта недостатньо розповісти про продукт або створити комерційну пропозицію, яка буде включати фотозображення. Важливо привертати увагу використовуючи відео формат. Окремо важливо сказати, що такий інструмент ефективний саме в контексті сторітелінгу, тобто потребує максимальної залученості клієнта, а отже — повинен бути достовірним та правдоподібним. Красиві історії відходять на інший план, більше уваги привертає реальна та цікава подача.
Важливу роль відіграватиме не тільки подача відео, його зміст та музичний супровід, а й тривалість ролику. Тож, краще знімати та запускати короткі відеоролики на кшталт форматів TikTok та shorts на YouTube. Плюс, буде важливим не тільки подача, а й стилістика відео, оскільки більшою популярністю буде користуватися не зрежисоване відео, а живий процес або навіть записи екрана. Персоналізований підхід буде актуальним в тому числі і під час викладки відео форматів, тож йому треба приділити особливу увагу. Нав’язування товару та послуги в 2024 році працюють дуже погано, оскільки люди шукають нативного підводу.
Соцмережі для привернення уваги клієнтів
За статистикою 60% населення всієї планети користуються соціальними мережами для придбання товарів та замовлення послуг. Цифри вражають! Виходить, соціальні мережі є одним з найпотужніших інструментів для зростання особистого бренду, просування в інтернеті та створення позитивної репутації компанії.
З огляду на те, що соцмережі перестали бути просто місцем, де люди спілкуються, а перетворилися на величезні майданчики для презентації брендів, стає зрозумілим, що використання таких інструментів буде дуже важливим для успішного просування бізнесу.
Якщо Ви плануєте запуск рекламної кампанії або хочете отримати більш відчутні результати, обов’язково зосередьтесь на:
- Соціальній комерції.
- Партнерстві з інфлюенсерами.
- Створенні ціннісного підходу до власного бренду.
Останній пункт буде вкрай важливим, адже багато клієнтів прагнуть розуміти не тільки переваги продукту чи послуги для себе, а й отримувати інформацію про те, яку саме цінність приносить компанія не тільки для кожного окремого клієнта, а й для суспільства в цілому. Розповідаючи про зародження ідеї, її реалізацію у вигляді компанії, Ви можете отримати більший приток клієнтів, яким будуть обирати Вас серед конкурентів саме за рахунок наявності концепції та ціннісного підходу, з розумінням Ваших моральних позицій.
Що стосується інфлюенсерів, то у поточному році більш актуальним буде співпраця не з великими блогерами, які мають широку аудиторію, а саме з міні-інфлюенсерами. Вони тільки-но починають вести свою діяльність в соцмережах та можуть запропонувати товари чи послуги на рівні власного досвіду. Нішева публіка має найбільший відсоток залучення, тому це вигідно.
Інструменти автоматизації для успішної аналітики
Зараз як ніколи актуальними стають можливості сучасних програм та сервісів, які дозволяють збирати аналітику та оцінювати діяльність конкурентів у автоматизованому режимі. Власне, електронна комерція в більшості своїй дозволяє реалізувати ці задачі саме завдяки використанню різного програмного забезпечення. Вже сьогодні фахівці можуть виконати SEO-аудит сайту та розраховувати конверсію, охоплення, налаштовувати таргетинг, формувати ставки, покращувати різні KPI показники саме завдяки інструментам автоматизації. Зараз як ніколи актуальними стають можливості сучасних програм та сервісів, які дозволяють збирати аналітику та оцінювати діяльність конкурентів у автоматизованому режимі. Власне, електронна комерція в більшості своїй дозволяє реалізувати ці задачі саме завдяки використанню різного програмного забезпечення. Вже сьогодні фахівці можуть виконати SEO-аудит сайту та розраховувати конверсію, охоплення, налаштовувати таргетинг, формувати ставки, покращувати різні KPI показники саме завдяки інструментам автоматизації.
Голосовий пошук - новий інструмент пошукової оптимізації
Кожного року частка користувачів, які вводять команди в пошуку голосом збільшується. Сьогодні вона становить близько 20%. Виходить, що найважливішою задачею для бренду буде зосередитися на адаптації усної мови до інструментів SEO оптимізації.
Контекстна реклама — класика, яка стає ще ціннішою
Контекстна реклама є одним з найефективніших методів просування в інтернет-середовище завдяки можливості налаштовувати оголошення персоналізовано під потреби конкретного користувача. Вона має на меті донести до свого клієнта цінність товару, послуги і це вдається набагато краще, ніж у випадку відсутності персоналізації. Клієнти з більшим залученням звертають увагу на оголошення.
КР гарантує переходи на сайт або сторінку соціальної мережі, але це не обов’язково означає отримувати прибуток від продажу товару або послуги. Вкрай важливо пропрацювання всіх елементів сайту, тобто формування його таким, аби він відповідав очікуванням клієнта та давав максимально корисну інформацію. Разом з фахівцями агенції інтернет-маркетингу KEIS Ви можете пропрацювати сайт таким чином, аби його юзабіліті гарантувала клієнтам можливість легко купувати бажані товари та отримувати максимальну вигоду для себе. До речі, фахівці обов’язково проводять юзабіліті аудит перед налаштуванням контекстної реклами, що забезпечує більш суттєвий результат і зменшує витрати клієнта вже на початку співпраці.
Результат просування в інтернеті напряму залежить від того, які саме інструменти для цього були використані. Для того, аби задача була реалізована важливо провести аналітику, зібрати інформацію і вибудувати дієву маркетингову стратегію. Тільки комплексний підхід з розумінням переваг та особливостей бізнесу дасть змогу розвиватися, отримувати прибуток та розширювати базу клієнтів. Фаховість маркетологів в даному випадку буде одним із найважливіших інструментів просування, які не втрачають актуальності з часом.