Побудова лінкбілдинг стратегії — від планування до живого трафіку на сайт

Пошукова видача формується завдяки наявності зворотніх посилань на ресурс. Ефективність сайту та його зростання у результатах видачі на 30% залежатиме від правильної побудови та реалізації лінкбілдинг стратегії. Саме тому отримання якісних зовнішніх посилань на ресурс є корисним та ефективним методом просування сайту, який повинен будуватися у відповідності до потреб та задач бізнесу. Для того, щоб стратегія лінбілдингу була максимально ефективною та дала якісні результати важливо розумітися на тому, що саме він собою представляє та як використовувати цей метод. 

Для того, щоб збудувати посилальний профіль сайту SEO фахівці використовують линкбілдинг стратегію, яка дозволяє отримувати беклінки, тобто посилання на сайт. Якщо кількість беклінків велика, особливо в частині авторитетних форумів та ресурсів – це свідчить про високу якість сайту та його корисність для цільової аудиторії. 

Повна ж відсутність будь-яких посилань на сайт буде виглядати підозріло, оскільки логічно, щоб користувачі обмінювалися цікавими майданчиками та публікували цю інформацію в мережі. При цьому, не існує показника беклінків, який би гарантував потрапляння ресурсу в ТОП видачі. Для кожного окремого сайту будуть діяти власні правила. І тільки завдяки комплексному підходу, який буде включати вивчення тематики, збір аналітики, в тому числі і діяльності конкурентів, а також підбору сайтів, де можна розмістити посилання на ваш майданчик, буде можливим досягти бажаного результату. 

Купувати посилання в Google заборонено. Виходить, що побудова лінкбілдинг стратегії можлива лише з використанням органічних беклінків, які з’являються поступово. Неорганічні посилання, які з’явилися майже одночасно з появою ресурсу, будуть виглядати підозріло і можуть спричинити накладання санкцій на такий сайт. Для того, щоб подібних проблем у вас не виникало послуги з створення посилань, просування, а також оптимізації сайту у відповідності до високих стандартів сучасних пошуковиків, варто замовляти у професіоналів.

Які бувають зворотні посилання на сайт? Чи всі вони будуть хорошими?

Вважається, що якісні та неякісні посилання по-різному впливатимуть на роботу сайту. Наприклад, якщо беклінк розміщений у авторитетному джерелі та отриманий природним шляхом – це є реальним шансом залучити цінний трафік на майданчик. При цьому, низькоякісні або нерелевантні посилання, навіть, якщо їх достатньо велика кількість, можуть суттєво нашкодити просуванню сайту. 

Наприклад, якщо Ви хочете залучити цінний трафік на сайт краще використовувати посилання, які прийшли з авторитетних джерел та були отримані природним шляхом. Ідеально, якщо користувачі в мережі вирішують опублікувати посилання на Ваш ресурс саме через те, що він корисний для них та несе важливу інформацію. Саме таке посилання буде вважатися органічним та природним. Наприклад, якщо мова йде про послуги з розробки сайту, доречно буде вказати сайт KEIS в якості одного з майданчиків, де можна замовити такі послуги у професіоналів. 

Можна отримати безкоштовні посилання іншими способами, в тому числі: 

  • Шляхом обміну статтями. 
  • За рахунок створення спільних проєктів, які нададуть змогу розмістити посилання. 
  • Завдяки безкоштовному розміщенню статей на різних тематичних формах та сайтах. 
  • Створенню блогів та розміщенню там корисних статей.
  • За рахунок реєстрації у тематичних каталогах та на різних майданчиках. 

 

Власники різних сайтів хочуть отримати профіт від розміщення беклінків на інші ресурси, саме тому, дуже часто посилання купують. Можна звернутися на біржу, де є можливість зв’язатися з посередником для розміщення на сайті статей, а також до власника сайту напряму – такий варіант співробітництва буде називатися “платний outreach”. 

В той же час, є такий вид як спамні посилання – вони будуть тими самими неякісними бекклінками, які можуть нашкодити роботі майданчика. Частіше за все проблема з такими посиланнями виникає через розміщення на сайті посилань найрізноманітніших типів, що в результаті призводить до зменшення трафіку. За рахунок того, що Google підозріло ставиться до подібних ресурсів є ризик виникнення проблем із Вашим сайтом під час розміщення посилань на такому майданчику. Через наявність різних за типом посилань та сайтів, де вони розміщуються дуже важливо коректно та правильно підбирати їх для власного просування.

Як оцінити якість посилань? Метрики, на які звертають увагу фахівці

Для того, аби зрозуміти, наскільки безпечно та вигідно розміщувати лінк на відповідному сайті, можна використовувати доступні інструменти. Дуже часто фахівці для цієї мети використовують Ahrefs або Moz. 

Для оцінки якості будуть використовуватися різні метрики, як то: 

  • Авторитетність домену – він буде мати градацію від 0 до 100. Оцінка буде виставлятися на основі деяких факторів, в тому числі якості та кількості посилань. В обох сервісах цей показник буде мати однакову шкалу, де 100 – це найвищий показник авторитету. Цікаво, що якщо оцінювати один і той самий сайт в цих двох сервісах, можна отримати різний результат. 
  • Об’єм унікальних доменів – унікальних доменів, які посилаються на сайт. Цей показник відповідає саме за ранжування в пошуковій видачі. 
  • Загальна кількість доменів, що посилаються на сайт – в цьому варіанті буде враховуватися не один домен, як в попередньому показнику, а загальна їх кількість, навіть, якщо з одного домену буде декілька посилань. 
  • Тематичність сайту – універсальними донорами завжди вважаються СМІ та міські портали, але важливо знайти й нішевих, які будуть відповідати тематиці Вашої діяльності. 
  • Регіон діяльності – вкрай важливо визначати регіон діяльності, адже таким чином вдасться відсіяти максимальну кількість потенційних користувачів, які можуть конвертуватися в реальних клієнтів. 
  • Кількість трафіку на сайті – донор посилань повинен мати достатній об’єм трафіку – тільки так його можна вважати авторитетним. 

Які посилання краще? Їх види та особливості

Побудування лінкбілдинг стратегій буде залежати не тільки від того, на яких сайтах ви будете розміщуватись посилання, а ще й від їх вигляду та особливостей. Зокрема, SEO-фахівці можуть використовувати для просування сайту: 

  • Безанкорні посилання. 
  • Анкорні посилання. 
  • Посилання-зображення. 

Якщо в тексті розміщується URL сайту, тобто беклінк без будь-якого тексту – це буде безанкорним посиланням, яке розміщується просто всередині тексту. Приклад – на сайті https://keis.ua/ можна замовити послуги компетентних інтернет-маркетологів з просування сайтів.

Якщо ж в тексті органічно вписане посилання у вигляді фрази з ключовими словами – це буде виглядати максимально органічно та природно. Часто в такому тексті посилання можна помітити лише через зміну його кольору. Наприклад, якщо стаття розповідає про просування сайтів, доречно буде використовувати в такому тексті ключ “лінкбілдинг” або “комплексне просування сайтів” тощо. До речі, важливо перевіряти, чи співпадає анкор з адресою сторінки, на яку він веде, оскільки, якщо там буде схована якась спамна сторінка, яка має зовсім інший сенс, пошуковик буде реагувати негативно. Для того, щоб проблем із просуванням ресурсу не виникало, важливо звернутися до професіональних SEO-фахівців, які можуть надати консультації та сформувати семантичне ядро таким чином, аби анкори були повністю відповідні до сенсу Вашої сторінки та тематики Вашої діяльності. Фахівці точно знають “формулу правильного посилального профілю”, який повинен складатися із комбінованих посилань. 

Самі по собі анкорні посилання також можуть бути брендовими або комерційними. В першому варіанті можна створити посилання у вигляді назви компанії, наприклад – KEIS. Якщо ж мова йде про комерційні посилання, то це може бути будь-яка фраза, яка демонструє дію, що може завершити читач, наприклад “перейти на сайт” для ознайомлення з більш детальною інформацією або “проконсультуватися з фахівцем через онлайн-форму” або “дізнатися більше тут”. 

У рекламі дуже часто використовуються графічні посилання, які мають вигляд рекламних банерів, графіків або логотипів, натискаючи на які, клієнт переходить автоматично на сайт цієї компанії. В такому форматі досить вигідно розміщувати посилання, адже вони одразу демонструють не тільки текстову інформацію, а й дозволяють суттєво підвищити впізнаваність бренду.

Лінкбілдинг стратегія для ефективного просування сайту - яку обрати?

Серед найпопулярніших методів створення посилань можна виділити наступні:

  1. Аутрич – полягає у безпосередньому зверненні до власника ресурсу для розміщення лінків. Можлива покупка, оренда, обмін або метод контент-маркетингу. Якщо всі перелічені вище варіанти зрозумілі за рахунок безпосередньо їх назви, то контент-маркетинг передбачає створення такого контенту, який би був дуже якісним та власники сайтів хотіли б його розміщувати безкоштовно саме через  його високу якість. Простішим за все можна вважати написання статей та покупку посилань, які будуть розміщені в них, або ж розміщення в таких статтях, які вже були опубліковані. Якщо вибираєте метод обміну, враховуйте авторитетність домену аби не втрапити на підозрілі ресурси. 

2. Крауд – ця методика передбачає створення коментарів та відгуків на різних ресурсах, які будуть підкріплені посиланнями. Він економічно вигідний, оскільки власноруч власник сайту може розмістити досить велику кількість посилань безкоштовно, посилаючись на власний ресурс. Доречно розміщувати коментарі та відповіді на форумах та там, де обговорюються сумісні теми. Плюс, такі посилання виглядають досить органічно для пошуковиків. Якщо ви є представником товарного бізнесу ви можете знайти власний товар у відповідних магазинах або товари подібного типу та розмістити посилання на власний сайт з додаванням інформації про користь або цікаву інформацію стосовно обраної позиції чи категорії. Не забувайте, що різні форуми створені таким чином аби адміністратори могли вичищати зайвий кеш, а отже – Ваш коментар має бути корисним та максимально інформативним. Тільки таким чином ви зможете гарантувати його стійкість та ефективність беклінку.

3. Private block network (PBN) – досить розповсюджена методика, яка передбачає створення мережі сайтів, які будуть належати одному власнику, але при цьому будуть розкручувати конкретний майданчик. Частіше за все мова йде про сайти, де буде розміщена різноманітна інформація, при цьому всюди буде повторюватися посилання на відповідний сайт, який потрібно просунути в мережі. 

4. Блогспот – буде ідеально працювати, якщо Ви готові створити свій блог та постійно наповнювати його статтями з посиланням на свій сайт. 

Одним із найприродніших методів отримання посилань вважається реєстрація у тематичних каталогах (сабмітах) та на дошках оголошень.

Побудова стратегії створення зворотніх посилань

Під час побудови коректної та ефективної стратегії важливо притримуватися відповідної схеми дій. Наприклад, для більшості випадків буде актуально пройти наступні етапи:

  1. Аналіз 

Дозволить знайти максимально підходящих донорів для розміщення лінків за рахунок оцінки авторитету сайту та власних параметрів. Тут буде важлива і тематика, і цільова аудиторія, і регіон просування, тобто потрібно провести комплексну роботу для розуміння цілісної картини. 

Після того як завершиться аналіз власного сайту фахівець обов’язково переходить до аналізу конкурентів. Треба буде сформувати базу посилальних профілів донорів-конкурентів шляхом чого вдасться в майбутньому побудувати максимально ефективну стратегію власного просування. Звертайте увагу яку кількість посилань розміщують конкуренти, на яких сайтах, в яких країнах, які саме посилання використовуються. Детальний аналіз дасть можливість створити таку стратегію, яка буде працювати виключно на досягнення позитивного ефекту. 

     2.  Збір бази сайтів для розміщення посилань 

Цей етап передбачає аналіз також потенційних майданчиків для розміщення сайтів. Тут важливо розуміти, який саме контент розміщений на сайті, наскільки тематично він відповідає вашим побажанням, чи підходить інформація, яка розміщена там, до тематики вашої діяльності, чи є на сайті цільова аудиторія. Вкрай важливо розуміти наскільки спамним є цей сайт, як багато тут реклами і який відсоток тематичного контенту. Дуже гарно себе демонструють під час аналізу таких показників сервіси Ahrefs і Serpstat. Аналітичні дані, які ви можете отримати з їй допомогою, дозволять вибудувати правильну взаємодію з донорами. 

     3. Підбір сайтів для розміщення беклінків

Коли ви вже отримали аналітичну інформацію за власним сайтом, за сайтами конкурентами, а також за сайтами донорами, де плануєте розміщувати лінки, важливо підібрати певну кількість донорів, до яких Ви будете приділяти більше уваги та пропрацюєте кожного окремого донора детальніше. Професійні SEO-фахівці формують власну базу донорів, спираючись на наступних метриках: 

  • кількість посилань;
  • DR сайту – від 10 по Ahrefs;
  • відсоток індексації зовнішніх посилань; 
  • ранжування; 
  • трафік – від 1000 на добу; 
  • спам;
  • вік – від 12 місяців;
  • тип нарощування посилальної маси. 

Наприклад, що стосується трафіку, то пріоритетними донорами мають бути ті майданчики, які мають більше 300 унікальних користувачів на місяць. Це стандартний показник, але він буде змінюватися в залежності від регіону Вашого перебування. Також важливо щоб кількість вхідних посилань була значно більшою ніж кількість вихідних – тоді можна стверджувати про гарну динаміку сайту. Стабільність максимально важливий показник, а отже – відсутність стабільного приросту трафіку також повинна бути поганим сигналом. Звертайте увагу на індексацію сайту. Вона повинна перевищувати показник в 30%. Оцінити якість самого контенту дозволяє ранжування, адже якщо ранжується тільки незначна кількість ключовиків, виходить, що контент повністю не корисний для читача і він не відповідає його запитам. Якщо мають місце стрімкі стрибки показників, то, цілком можливо, що нарощування маси посилань відбувається неорганічно. 

     4. Розміщення посилань 

Як тільки Ви визначити для себе перелік майданчиків, де Ви б хотіли розмістити власні беклінки, почніть домовлятися з ними. Ідеально, якщо цю функцію можна перекласти на професіоналів, які добре розуміються на тому, де і як саме можна легко розмістити якісні посилання на Ваш ресурс. До речі, цікавим фактом є те, що розміщення лінків буде відрізнятися в різних країнах, матиме суттєву різницю у вартості. 

Корисна інформація для тих, хто планує розміщувати беклінки самостійно

Якщо Ви не є фахівцем та не розумієтесь на основах формування профілю сайту, хочете отримати більше інформації про аналітику, зрозуміти як працюють різні метрики та на що треба звертати увагу, варто розібратися в наявних інструментах та програмах, які можна використовувати для цієї мети. Популярними у багатьох професіоналів є наступні аналітичні ресурси:

  1. SimilarWeb 
  2. Serpstat
  3. Ahrefs
  4. Moz

 

Якщо Вам потрібно підібрати донорів, оцінюючи попередньо донорів Ваших конкурентів, використовуйте з цією метою Serpstat. Для того, щоб ефективно проаналізувати посилання профілі власного сайту і Ваших конкурентів можна використовувати Ahrefs. До речі, рейтинг домену тут також можна подивитися за лічені хвилини. Провести ж більш детально аналітику та зрозуміти, наскільки даний донор підходить саме Вам допоможе SimilarWeb. Moz – ідеальний варіант для тих, хто хоче зрозуміти, наскільки багато спаму знаходиться на сайті, де Ви плануєте розміщувати посилання. Як бачите, найефективніше використовувати всі перелічені інструменти та програми, комбінуючи їх, адже один окремий сервіс не зможе забезпечити вас всією необхідною інформацією. 

Декілька порад

  1. Обов’язково збирайте аналітику та оцінюйте її. 
  2. Вивчайте регіон роботи сайту, адже це дуже важливо для ефективного лінкбілдингу.
  3. Dofollow – це ті посилання, які будуть працювати краще і дозволять отримати високі показники ранжування. 
  4. Пропорція повинна бути такою — вхідних посилань більше ніж вихідних, адже таким чином зберігається авторитет ресурсу 
  5. Nofollow – це ті теги, які розміщують новинні сайти і пошуковики стимулюють клієнтів не приходити за ними. 
  6. Не варто постійно користуватися послугами лише одного партнерського сайту, адже це також не дасть гарантованого результату. Постарайтеся створити розгалужену мережу партнерів-донорів.
  7. Купуйте link на авторитетних сайтах — краще менше, ніж більше, але на спамних ресурсах. Під час купівлі обговоріть всі нюанси статті та посилання – чи буде воно вічним, відкритим для індексації та чи будуть додаватися сторонні лінки? Ідеально – замовити статтю у професійного копірайтера, який створить цікавий змістовний контент. В такому випадку отримати згоду на розміщення від авторитетного майданчика буде більше. 

Не забувайте, через те, що linkbuilding – це важливий метод ранжування, завдяки якому пошуковики оцінюють авторитет ресурсу, а отже – будуть стимулювати трафік. Не забувайте про юзабіліті сайту, оскільки ніяке просування не зможе гарантувати високу позицію видачі за відсутності елементарної оптимізації – контактної інформації, зрозумілої структури сторінок, корисного контенту та багатьох інших елементів, які демонструють якість сайту та його ефективність. 

Розрахувати вартість проекту

Дайте відповідь на кілька запитань у формі нижче, щоб ми розрахували вартість для Вашого бізнесу, а також дізнайтесь про потенціал Вашого сайту

[messenger_widget]

Замовити послугу

Ми підготуємо для вас найкращу пропозицію
щодо збільшення кількості клієнтів!

Замовити звінок

Ми підготуємо для вас найкращу пропозицію щодо збільшення кількості клієнтів!
Main Icon
Viber Icon WhatsApp Icon Telegram Icon