Кейс з розробки та просування сайту
Наш успішний кейс просування інтернет-магазину
Проєкт інтернет-магазину, що продає декоративне каміння для ландшафтного дизайну, включав у себе розробку нового сайту на заміну застарілого у всіх сенсах. При цьому необхідно було не тільки не втратити поточні позиції в ТОПі під час перенесення нового ресурсу на колишній домен, а й поліпшити їх.
Отже, перед нами стояли такі завдання:
- Розробити оновлений дизайн;
- Розробити новий ресурс з іншою структурою;
- Перенести сайт із новою структурою на колишній домен;
- Розробити та реалізувати нову стратегію просування сайту в Google з метою поліпшення позицій.
Що зробили: Перенесли сайт на іншу CMS-систему (перестворили на OpenCart 2). Колишній був на WordPress, що не давало можливості повноцінної оптимізації ресурсу як інтернет-магазину, а отже й успішного просування для отримання додаткових відвідувачів з пошукових систем. Нову структуру ресурсу створили на основі оновленого семантичного ядра, з новими сторінками збільшилася і кількість ключових слів.
За підсумком робіт:
- Трафік до: 342
- Трафік після: 945
Кількість запитів у ТОП-10:
- Було: 0
- Стало: 1350. Просунуто 1350 ключових слів у ТОП-10! Час досягнення мети: 5 місяців
Ресурс: https://garden-stones.com.ua/