Як замовити рекламу на Ютубі?

YouTube посідає друге місце серед найпопулярніших інтернет-ресурсів у світі. Відеореклама на YouTube на 80% ефективніша за телевізійний. Бізнес, який сьогодні не використовує рекламу на YouTube, втрачає безліч можливостей. Платформа дозволяє завантажувати та просувати ролики з різною тривалістю, а значить – кожен може реалізувати свою унікальну пропозицію та знайти свого клієнта.

загальна статистика реклами на ютуб

У статті розберемося як запустити рекламу на YouTube із нуля. Разом із експертами агентства інтернет-маркетингу KEIS сформуємо покроковий алгоритм її запуску. Познайомимо Вас з основними форматами рекламних роликів та нюансами їх налаштування.

Налаштування реклами через Google Ads

Розмістити відеооголошення на YouTube може кожен зареєстрований користувач. Обмежень формату хронометражу тут немає, мало вимог до контенту. Налаштування реклами на Ютуб відбувається через Google Ads. Якщо у Вас вже є свій канал Ютуб, перед налаштуванням реклами експерти рекомендують зробити оптимізацію каналу:

  • Візуальну – підготуйте іконки, обкладинки, логотип, сформуйте структуру. Це дозволить клієнту швидше орієнтуватись у Вашому контенті.
  • Технічну – налаштування зв’язок із сайтом, підключіть або відключіть монетизацію, підберіть ключові слова, налаштування шаблони для завантаження відео та його опис. Також рекомендовано перевірити, чи не порушуєте авторські права.
  • SEO-оптимізацію – систематично підшукуйте ключові слова, додавайте метадані, підказки, заставки, інструкцію, групуйте відео в плейлисти.

Такий формат реклами може підходити для різних ніш і напрямків. Підготували для Вас актуальні показники ефективності Ютуб реклами у різних нішах:

показники ефективності реклами на Ютуб

Коли Ваш канал оптимізовано, можна прив’язати його до Google Ads, використовуючи простий функціонал сервісу.

Сервіс дозволяє налаштувати відеокомпанію у різних форматах. Про них поговоримо нижче.

Найефективніші формати реклами на Ютуб

У 2025 році YouTube реклама може бути запущена в наступних форматах:

види реклами на ютуб
  1. In-Stream – розміщується всередині відео. Її особливість у тому, що користувач може пропустити оголошення. Вважається найбільш популярним варіантом, може відображатися під час або після завершення відео. Оплата відбувається залежно від часу пропуску.
  2. Discovery Ads – оголошення із заголовком. Відео може відображатися в пошуку Ютуба, в бічній колонці або на одній сторінці. Оплата такої реклами відбувається за клік.
  3. Video Action Ads – інноваційний формат, який поєднує в собі In-Stream, інформацію про сайт та СТА кнопку. Така реклама буде ідеальною для інтернет-магазинів, підвищить лідогенерацію. Плюс вона автоматично оптимізується під конверсію.
  4. Masthead – це банер, який показується всім користувачам на головній сторінці Ютуб. Цей формат вважається масовим та найдорожчим, часто використовується великими брендами.
  5. Shorts Ads – реклама, розміщена всередині вертикальних відео, які нагадують формат Tik Tok або Instagram. Це новий формат, який завоював інтерес користувачів. Дає високе охоплення.

 

Застарілим форматом рекламою вважається Overlay Ads – це банери, які розміщені поверх відео та можуть бути видні лише на десктопних версіях. Оголошення найчастіше напівпрозорі, розміщені в нижній частині екрану. Їх ефективність, порівняно з переліченими вище видами реклами, значно нижча.

показники ефективності ютуб реклами

In-Stream, будучи найбільш популярною на сьогоднішній день, має 3 відгалуження – це:

  1. Skippable – демонструється і під час, і після ролика. Її можна пропустити через 5 сік. Плата відбувається за перегляди, але тільки у випадку, якщо клієнт побачив не менше 30 секунд або ж клацнув.
  2. Non-skippable – не можна пропустити, але її тривалість становить 15 сек. Ідеальний варіант, якщо Ви хочете підвищити впізнаваність бренду. Плата відбувається за показниками CPM.
  3. Bumper Ads – складається у вигляді швидких повідомлень, що запам’ятовуються, тривалістю 6 секунд. Їх не можна пропустити, але завдяки короткому формату вони дають хорошу результативність. Якщо Ваша мета нагадати про себе або зробити ретаргетинг – це чудовий варіант.

Як вибрати формат Ютуб реклами?

Враховуючи безліч варіантів запуску рекламних кампаній у YouTube, бізнесу часто необхідно не тільки розібратися в основних напрямках. Зрозуміти, який формат буде ефективнішим у конкретному випадку, досить складно.

как заказать рекламу на ютуб

Експерти агентства інтернет-маркетингу КЕЙС пропонують послугу з налаштування реклами на Ютубі для бізнесу з різних ніш. Професіонали допомагають клієнтам створити рекламний ролик, налаштувати просування та досягти хороших результатів. Якщо Ви хочете запустити рекламну кампанію самостійно, експерти рекомендують підбирати найбільш вдалий формат, залежно від мети:

 

  • Non-skippable, Bumper та Masthead реклама – ідеальні для підвищення впізнаваності бізнесу, формування особистого бренду.

  • Skippable In-Stream та Shorts Ads – формати, які дають великі перегляди та максимальну залученість клієнта.

  • Video Action Ads та Discovery Ads – відмінно працюють для збільшення притоку нових заявок та продажів.

  • Bumper та Skippable – формати реклами, які підійдуть для ремаркетингу.

Як запустити рекламу на Ютуб?

Функціонал Google Ads досить простий та зрозумілий. У відкритому доступі є безліч покрокових інструкцій щодо користування доступним функціоналом та інструментами.

Ваші дії щодо запуску реклами в YouTube будуть складатися з наступних етапів:

  1. Створення облікового запису Google Ads
  2. Створення нової рекламної компанії.
  3. Вибір мети – тут є 5 варіантів: впізнаваність та охоплення, інтерес, трафік, ліди чи продажі.
  4. Вибір підтипу кампанії.
  5. Вибір стратегії та бюджету – орієнтуйтесь на найбільш актуальне завдання для Вашого бізнесу.
  6. Вибір рекламних мереж тут необхідно вказати мову, місцезнаходження, вік, аудиторію, тип контенту. На цьому етапі можна обмежувати контент для різних клієнтів залежно від віку та інших факторів.
  7. Створення оголошення та його публікація.

 

Вже запущена рекламна кампанія може змінюватися і оптимізуватися в залежності від цілей Вашого бізнесу, що змінюються.

Створення рекламного відеоролика

Якщо у Вас вже є канал YouTube і Ви активно виставляєте на ньому ролики, можна скористатися найбільш популярним відео як шаблоном для реклами. Тривалість відео не повинна перевищувати 2 хвилини, незалежно від того, який саме тип реклами Ви хочете розмістити. У відкритому доступі безліч докладних інструкцій про те, як створити чіпку, цікаву та незвичайну рекламу для різних продуктів, послуг та ніш. Статистичні дані показують, що є критерії, які позитивно впливають на успішність рекламних об’яв у відеоформаті. Але завжди є ефект несподіванки і навіть створене не за канонами відео, може стати більш популярним, ніж загальноприйняте і розроблене відповідно до правил маркетингу.

 

В даному аспекті краще орієнтуватися на Ваше особисте відчуття та успішніші ролики, які відносяться до теми Вашого бізнесу. Надихнутися можна прикладами конкурентів та визначити, які найцікавіші прийоми та ходи були використані в їх рекламних роликах. Також в нашому агенстві Ви можете замовити оптимізований анімаційний рекламний відеоролік. 

 

Для успіху відеооголошення крім цікавої інформації та неординарної подачі в YouTube важливо також правильно його оформити:

  • Вибрати заклик до дії та обов’язково розмістити його в потрібний момент – це може бути кнопка «підпишись», яка дозволить Вам нарощувати кількість передплатників каналу.
  • Вказати правильну URL-відео – він повинен містити адресу Вашого YouTube каналу.
  • На початку відеоролика бажано відсіяти людей, які не цікавляться даною тематикою – такий підхід є дуже поширеним і дозволяє людям усвідомлено відмовитися від перегляду відеоролика, якщо він не відповідає їхнім інтересам.
  • Створити заголовок, опис – вони можуть бути унікальними або аналогічними для оголошень банерної реклами.

 

Проаналізуйте, як виглядає готовий відеоролик на різних мобільних пристроях. Якщо Ви не бачите відповідність або потрібні коригування, обов’язково їх внесіть. Не забувайте, що крім десктопних пристроїв великий відсоток користувачів приходить якраз і на мобільні версії програми.

А щодо баннера, то в десктопній версії він буде створений автоматично. Але, якщо Ви хочете попрацювати над ним самостійно, достатньо використовувати звичний фото/відеоредактор, який має мінімальний набір функцій. Якщо концепція відеоролика та його візуал для Вас відіграє іміджеве значення, Ви хочете підвищити рівень впізнаваності та залучити більше активних клієнтів, можна звернутися за послугами до професійного дизайнера. Він розробить відеоролик з усіма основними елементами та нададуть йому його Вам у готовому вигляді.

Поради щодо налаштування та запуску реклами на YouTube

Чи стане Ваше оголошення популярним і чи зацікавить воно користувача залежить від багатьох факторів. Існує маса прикладів цікавих рекламних рішень, які дозволили брендам підвищити продаж та затребуваність власних послуг завдяки YouTube у рази. Але з першого погляду така схема працює далеко не у всіх. Тому будьте готові до планомірної роботи з контентом та власною цільовою аудиторією, що обов’язково дасть високий результат.

 

Експерти КЕЙС сформували для Вас перелік головних правил, яких варто дотримуватись при запуску реклами на YouTube:

  1. У Вас є тільки 5 секунд – пам’ятаєте про це, оскільки тільки перші 5 секунд вирішують, чи користувач доглядатиме ролик, наскільки сильне враження він залишить після себе.
  2. Говоріть про бренд чітко, зрозуміло та лаконічно – це дає максимальний ефект впізнаваності.
  3. Досягніть емоції – ефект від реклами повинен обов’язково викликати фідбек. Потенційний клієнт може розсміятися, захопитися, зацікавитись – це стане ознакою якісного рекламного ролика.
  4. Давайте користувачеві підказки, направляєте його – не потрібно соромитися озвучувати дії, які Ви хочете отримати від клієнта. Так рівень його мотивації підвищиться і йому простіше виконати бажану дію.
  5. Тестуйте ефективність реклами на різних сегментах цільової аудиторії
  6. Відповідайте на запитання клієнта – відчуйте його потребу. Ідеально, якщо Ви розумієте, що потрібно Вашому клієнту та можете запропонувати йому рішення відразу ж із максимально простою навігацією.

 

Дотримуючись рекомендацій, Ви отримаєте від реклами в YouTube максимум, зробите бренд більш пізнаваним, збільшіть кількість передплатників. Завдяки правильному вибору налаштувань рекламної компанії Ви оптимізуєте витрати та зможете використовувати вільні активи на розширення бізнесу та розвиток нових напрямків. Не забувайте систематично оновлювати та збирати нове семантичне ядро – так реклама буде актуальною та охопить усі запити користувачів. Допомога у зборі семантики можуть надати спеціалісти KEIS.

 

Часті питання

Як заощадити налаштування реклами на YouTube?

Експерти КЕЙС радять відключити у налаштуваннях телевізори. Це допоможе зменшити рекламний бюджет, не втрачаючи ефективності. Також важливо обмежити кількість переглядів, оскільки надто нав’язливо відео оголошення може відштовхувати потенційного клієнта. Плюс – це знизить витрати.



Який формат відеореклами використати у 2025 році?

Однозначними фаворитами сьогодні є рекламні оголошення In-Stream і In-Feed. Вони збільшують конверсію та залучають потенційних клієнтів, які готові зареєструватися та скористатися Вашими послугами. Число передплатників з такими рекламними компаніями активно зростатиме, а монетизація – збільшуватиметься.



Як зробити рекламу на YouTube з більш ефективною?

Якість контенту, правильне настроювання Google Ads за метою Вашої компанії – основні фактори, що впливають на результат рекламної кампанії. Оптимізувати охоплення і зробити його результативнішим допомагає робота з цільовою аудиторією.




Як визначити аудиторію для реклами на YouTube?

Краще сегментувати цільову аудиторію. Це можна зробити за допомогою нейромережі Google. Важливо визначити демографічні дані, інтереси людей, які належать до Вашої ЦА. Обов’язково орієнтуйтеся при виборі інтересів та завдань на тих людей, які є Вашими передплатниками. Допоміжні дані про сегменти ЦА: рівень доходу, наявність дітей, стать та вік можуть прямо впливати на конверсію. Тому використовуйте їх обережно.

Розрахувати вартість проекту

Дайте відповідь на кілька запитань у формі нижче, щоб ми розрахували вартість для Вашого бізнесу, а також дізнайтесь про потенціал Вашого сайту

[messenger_widget]

Замовити послугу

Ми підготуємо для вас найкращу пропозицію
щодо збільшення кількості клієнтів!

Замовити звінок

Ми підготуємо для вас найкращу пропозицію щодо збільшення кількості клієнтів!
Main Icon
Viber Icon WhatsApp Icon Telegram Icon