Як збільшити масу посилань?

Посилання – найважливіший критерій ранжирування сторінок сайту у видачі Google (Page Rank). Нарощування маси посилань дозволяє просувати сайти, залучати трафік і покращувати позиції майданчика у видачі. По суті вона буде основою SEO-просування. Тому так важливо розуміти як збільшити масу сайту правильно.

Посилальна маса (посилальний профіль) – що це?

Посилальна маса – це так званий посилальний профіль сайту – всі зворотні посилання, які ведуть на нього з інших ресурсів.

Для успішного SEO-просування, поліпшення ранжування, відвідуваності та авторитетності ресурсу важливо нарощувати масу посилань. Величезне значення має як кількість, так і якість посилань, релевантність донорів, їх авторитетність.

Чому посилання впливають на просування та позиції сайту?

Backlink (зворотний лінк) – це посилання, що веде на ресурс, що просувається.

Розміщення якісних лінків на сайти є основою SEO-просування посиланнями. Google надає веб-сторінкам рейтинг залежно від якості зовнішніх посилань. Саме завдяки такому підходу алгоритм Google став провідним у світовому ринку пошуку. Він забезпечує формування видачі у тому вигляді, до якого звикли користувачі. Завдання бізнесу – допомогти алгоритмам знайти сайт та продемонструвати його потенційним клієнтам.

Як відбувалося ранжування раніше?

Google навчився формувати видачу, аналізуючи профіль посилання, не відразу. Спочатку ранжування відбувалося на основі PageRank – він відсіював сайти в залежності від кількості посилань, не звертаючи уваги на:

  •         анкор,
  •         контент,
  •         навколоанкорний текст,
  •         структуру ресурсу та інші фактори.

 

Згодом виникли посилальні агрегатори, завдання яких було аналізувати не лише кількість лінків, що ведуть на сайт, а й інші аспекти. У 2012 році було впроваджено фільтр Пінгвін. Він змінив ранжування видачі Google кардинально. З цього моменту змінилося відсіювання результатів. Головним критерієм став тип анкорів.

Google систематично оновлює власні алгоритми. Додаються нові критерії відбору, а тому відстеження змін – важливий ключ до побудови якісного посилального профілю. Усі попередні алгоритми та зміни в них призводили до накладання санкцій та блокування беклінків, якщо вони не відповідали прийнятим критеріям. Те саме відбувається і зараз. Якщо Ваші вічні посилання у статтях розміщуються у сумнівних донорів, результатів просування можна не чекати.

Які плюси дає посилальне просування?

Правильний підхід до нарощування якісної маси посилань дасть наступні плюси:

  1. Підвищить авторитет сайту – пошукові системи розглядатимуть його як привабливіший для демонстрації клієнту.
  2. Поліпшить позиції ресурсу, виведе сайт у ТОП – сайти, які не мають беклінків або їх недостатньо, не можуть зайняти топові позиції у видачі. Взаємозв’язок кількості беклікнів та високої позиції сайту у ТОП підтверджують відкриті дослідження. Можна побачити їх результати на графіку нижче.
вплив посилань на просування сайту

3. Збільшить трафік – враховуючи те, що сайт розташовується на першій сторінці видачі, клієнти частіше клікають по ньому, а, відповідно, зростає органічний трафік. Плюс, розміщуючи лінки на сайтах донорах, Ви забезпечуєте можливість читачів перейти по запропонованому лінку, який згадується в контенті.

4. Поліпшить індексацію – якщо на сторінки ведуть якісні беклінки, пошуковий алгоритм швидше їх знаходить та індексує. Знову ж таки, лише за умови правильної внутрішньої оптимізації. Переконайтеся, що немає технічних помилок і тільки тоді починайте просування.

5. Зробить компанію/бренд більш впізнаваною – це можливо завдяки покращенню репутації сайту та розміщенню великої кількості згадок про бренд в мережі.

Беклінки хоч і є основою ранжирування, не будуть його єдиним критерієм. Щоб просування сайту посиланнями спрацювало важлива сукупність дій:

  •         внутрішня оптимізація;
  •         дизайн сайту;
  •         опрацьована структура;
  •         унікальний корисний контент;
  •         стабільний органічний приріст лінків.

 

Закрийте всі завдання ON-PAGE SEO та починайте активну зовнішню оптимізацію.

Методи збільшення маси посилань

Власник сайту може розміщувати вічні посилання на власний майданчик самостійно. Такий підхід складніший у реалізації, оскільки потребує розуміння тонкощів лінкбілдингу. Найчастіше власники бізнесу вдаються до послуг професійних SEO-фахівців та маркетологів. Замовити просування посиланнями Ви можете в агентстві інтернет-маркетингу КЕЙС.

Побудувати профіль посилання можна 2 методами:

  1. Безкоштовно – чудовий варіант при обмеженому бюджеті, коли немає можливості купити вічні посилання на сайт у великій кількості.
  2. Купуючи лінки на біржах – метод дає хороші результати та робить просування природними посиланнями ефективнішим.

 

Отримати посилання безкоштовно можна:

  1. Розміщуючи коментарі на форумах, у соцмережах.
  2. Публікуючи гостьові пости на відкритих майданчиках (блогспотах).
  3. Публікуючи пости у соціальних мережах.
  4. Обмінюючись посиланнями із партнерами.
  5. Розміщуючи посилання в каталогах, на доках оголошень.
  6. Outreach-кампанії – Ви пропонуєте якісну статтю, інструмент, додаток тематичному сайту замість посилання на Ваш ресурс.
структура обратных ссылок

Використовуючи такі підходи, Ви можете наростити масу посилань на свій сайт, не роблячи великих фінансових вкладень. Поговоримо докладніше про кожну методику нижче.

Ефекти краудмаркетингу

Посилальна маса швидко збільшується коли є згадки, відгуки, коментарі на тематичних форумах, що включають лінк. Для SEO-оптимізації закупівля крауд-посилань дуже ефективна, але займає багато часу. Потрібно підготувати унікальний природний коментар, витратити час на пошук донора та реєстрацію на платформі.

Як правильно розмістити посилання у каталозі?

Розміщуючи посилання в каталогах можна набрати масу посилань досить швидко. Головні правила:

  1. Ставте лінки на авторитетних тематичних платформах, пов’язаних зі сферою Вашої діяльності.
  2. Робіть посилання різними, змінюючи анкори та роблячи гіперпосилання як на другорядній сторінці сайту, так і на головну.
  3. Не додавайте посилання у великій кількості одночасно.

Чому краще розміщувати беклінки у гостьових статтях?

Плюси розміщення анкорів у каталогах ми розглянули вище. Якщо ж підготували гостьову статтю та хочете розмістити її на форумі, Ви отримаєте:

  • Цільовий трафік – завдяки авторитетності Ви можете отримати серйозний приплив зацікавлених користувачів.
  • Підвищення довіри до ресурсу – найбільш природним для пошукових систем є посилання, які розміщуються у статтях.
  • Перспективи на майбутнє – великі авторитетні форуми мають значну вагу, не порівнянну з каталогами. Тому у перспективі Ви можете розміщувати там більше якісного контенту.

Чому сабміти допомагають швидко набрати масу посилань?

До сабмітів можна віднести різні онлайн-платформи: відеохостинги, сервіси для пошуку роботи, розміщення документів, агрегатори. Якщо Ви хочете розміщувати вічні трастові посилання таким чином, відберіть від 10 до 20 найбільш релевантних сервісів з хорошим трафіком і високою авторитетністю. Створіть унікальний опис Вашого сайту, що дозволить цільовій аудиторії оцінити Ваші послуги з найвигіднішого боку.

Ефективність від просування буде високою також завдяки можливості розмістити прямий лінк, вказати юридичну та фізичну адресу компанії. Плюс, розміщення посилань у сабмітах покращує ранжування пошукової системи.

Плюси партнерського обміну посиланнями

Домовляючись із партнерами про взаємне розміщення links, Ви отримуєте кілька переваг:

  • Довгостроковий результат, адже тимчасових обмежень зазвичай немає.
  • Ненав’язливе розміщення анкорів – читабельність тексту привертає увагу клієнта з більшою ймовірністю.
  • Економічна вигода – за посилання не доведеться платити.

Такий підхід хороший для відомих ресурсів, які вже мають якусь вагу. Новим сайтам буде набагато складніше знайти партнерів, які готові обмінятися лінками. Звичайно ж, може статися так, що серед інших гіперпосилань у партнера Ваше залишиться непомченим.

Аудит посилального профілю - для чого потрібна така перевірка?

Отримання беклінка – лише перший етап роботи. Далі слід відслідковувати результати, яких вдається досягти. Справа в тому, що неякісні посилання дуже шкодять сайту. Іноді їх використовують конкуренти, щоби погіршити результати посилального просування.

Для проведення аналізу профілю зв’язку можуть використовуватися наступні послуги:

  1. Google Search Console – дозволяє побачити темпи приросту бекклінків, їхню якість, список донорів та безліч інших нюансів. Сервіс дозволяє відхилити небажані чи неякісні лінки на Ваш сайт за допомогою інструменту Disavow Links Tool. Інформація в Google Search Console оновлюється щодня і користувачі мають можливість експортувати дані в таблиці EXCEL. Тобто Ви можете в майбутньому використовувати зібрані дані для коригування лінкбілдинг стратегії. Максимальний плюс – це безкоштовний сервіс.
результаты анализа ссылочного профиля

2. Ahrefs – дає багато інформації про беклінки у вигляді графіків. Функціонал дозволяє оцінити позиції конкурентів у видачі, семантичне ядро, виконати перевірку профілю сайту. Також за допомогою Ahrefs Ви можете зрозуміти, наскільки впливовим є донор і яка його репутація зараз. Сервіс дозволяє вибирати різні критерії для визначення числа бекклінків. Мінус – необхідність фінансових витрат на використання сервісу, оскільки передплата тут виключно платна.

3. Majestic SEO – дозволяє проаналізувати рівень надійності сайту. У безкоштовному режимі можна проаналізувати 5 доменів, а платна передплата коштуватиме дорого. З іншого боку, сервіс має масу функцій, як-от аналіз групи посилань конкурентів. Використовуючи Majestic, Ви можете визначити спрямованість, тематику домену та навіть ресурси, які розміщені на одній IP-адресі.

4. SE Ranking – платформа, яка дозволяє аналізувати зворотні посилання в автоматизованому режимі. Тут можна відстежувати динаміку та пропорції між посиланнями nofollow/dofollow. Сервіс дозволяє визначати географію донора, унікальність доменів, аналізувати анкорний лист. Скористатися ним можна безкоштовною версією (для ознайомлення). Але для постійного використання потрібно купити передплату на певний пакет послуг.

результаты анализа ссылочного профиля se ranking

5. Serpstat – відома платформа для аналізу сайтів-конкурентів, дослідження власних посилань. Пропонує безкоштовну та платну версію. Використовуючи Serpstat, можна провести комплексний аналіз профілю, порівняти результати конкурентів, перевірити позиції у видачі Google. За допомогою сервісу можна проаналізувати семантичне ядро ​​та сторінки, де розміщені Ваші лінки.

Як правильно аналізувати посилальний профіль?

Одним із найкращих сервісів для відстеження результатів є Ahrefs. Опишемо орієнтовний план аналізу маси посилань у цьому сервісі. Якщо аналітика видається занадто складною, Ви можете замовити аудит посилального профілю в агентстві інтернет-маркетингу KEIS.

Фактори, які має включати аналіз маси посилання на сайт:

  1.       Темпи нарощування маси посилань.
  2.       Релевантність та актуальність анкорного листа.
  3.       Рівень довіри до сайту.
  4.       Відвідуваність та авторитетність донорів.

 

На схемі можна побачити, які фактори більшою мірою впливають на ефективність посилального просування:

фактори ефективності посилального просування

Якісні лінки, які ведуть на Ваш ресурс, повинні з’являтися регулярно – це буде хорошим сигналом для пошукових систем. Завдання власника бізнесу та веб-майстра побудувати лінкбілдинг-стратегію таким чином, щоб вони з’являлися природно. Для цього часто використовують сабміти та крауд-маркетинг. Для досягнення більш високих результатів веб-майстер аналізує не тільки динаміку та темпи зростання маси посилань просувається майданчика, але і аналогічні показники конкурентів. Так можна швидше знайти донорів для хороших посилань та оцінити фінансові витрати.

Анкор – це текст, які по суті приховує за собою гіперпосилання та дозволяє читачеві переходити на основний ресурс. 

По них пошуковик визначає релевантність сторінки. Тобто складання анкорного листа буде важливим етапом на шляху до успішної стратегії посилального просування. Вважається, що безанкорні посилання знижують ризик потрапляння під фільтри. Результати просування анкорними та безанкорними лінками можна порівняти на графіку:

результати посилального просування

В Ahrefs також є показник зростання довіри до сайту, який називається Domain Rating. Якщо DR росте, можна стверджувати про високу якість беклінків. Зниження показника навпаки – сигналізуватиме про те, що лінкбілдинг стратегія реалізується неправильно.

До речі, Ahrefs також може дати інформацію про конкуренцію у Вашій ніші. Для цього важливо звернути увагу на співвідношення беклінків та доменів-донорів, які вказані у посилальному профілі.

Однією з найважливіших характеристик, які слід аналізувати, є авторитетність сайтів-донорів, де Ви плануєте закуповувати посилання. Кількість лінків набагато менш важливий показник, ніж їхня якість (у зв’язку з останніми змінами алгоритмів). Вибираючи якісних авторитетних донорів, Ви знижуєте ризики для власного ресурсу опинитися під санкціями до мінімуму. Ahrefs дозволить Вам відсіяти потенційних донорів, оцінюючи їх показники DR.

Чого не потрібно робити для нарощування маси посилань?

Фахівці з досвідом, а особливо новачки, дуже часто припускаються грубих помилок, що погіршують становище сайту.

НЕ ВАРТО:

  1. Вибирати донорів без аналізу відвідуваності, авторитетності, спаму, індексації – ненадійний донор не зможе дати Вам ні вагу, ні трафік, ні будь-які інші плюси.
  2. Розміщувати посилання на всіх ресурсах без урахування тематики – пошукові системи точно розпізнають нерелевантні посилання, розміщені невідповідно до тематики.
  3. Купувати лише дорогі лінки – не варто думати, що висока вартість гарантує ефективність.
  4. Швидко збільшувати масу посилань – різкий стрибок, так званий «посилальний вибух» може призвести до накладення санкцій від пошукової системи.
  5. Розміщення посилань під неприродними анкорами, у неякісному контенті – дуже важливо, щоб backlink розміщувався в тексті, який відповідає тематиці, є релевантним та цікавим для читачів.

 

Посилальна маса – один із тих факторів, який дозволяє просувати сайти. Запорукою успішного лінкбілдингу стане професійна допомога фахівців, які точно знають, як провести аудит посилання, використовують у своїй роботі різні сервіси для аналітики, а також можуть забезпечити стабільне зростання показників. Професіонали знають, що важливо фокусуватися не тільки на кількість посилань, а й на їхню якість, а також постійно коригувати стратегію просування та проводити аналітику.

Часті питання

Що таке посилальне просування?

Просування  посиланнями – це метод розкрутки сайту, який передбачає розміщення посилань на Ваш ресурс на інших сайтах. Якщо на Ваш майданчик посилаються багато хто в інтернеті для пошукача це сигнал, що Ваші послуги варто пропонувати користувачам. Таким чином підвищується авторитетність ресурсу, він стає помітнішим.

 

До чого може призвести неправильне посилальне просування?

Найчастіше сайти, які просуваються неправильно або порушують правила лінкбілдингу, різко знижуються у рейтингу. Падіння позицій супроводжується зменшенням SEO-трафіку. Так як користувачі сайту також можуть побачити в такій ситуації маніпуляцію, нерідко падає авторитетність та популярність компанії.

 

Як часто потрібно проводити аналіз посилального профілю ?

Аудит посилального профілю має містити актуальну інформацію. Тому фахівці КЕЙС рекомендують проводити його щороку. Також важливо виконати аналіз, якщо Ви запускаєте новий сайт або змінили стратегію маркетингу.

 

Що робити після аналізу маси посилань?

Аудит дозволяє виявити проблеми та побачити можливості для покращення позицій. Якщо в процесі аналізу виявлено неякісні або шкідливі посилання – їх варто позбутися. Також важливо оптимізувати анкорні листи, наростити якісні беклінки. SEO-фахівець, який проводив аналітику, обов’язково надасть повний перелік рекомендацій, які варто виконати для покращення показників сайту.

 

Коли чекати на перші результати посилального просування?

Пошукові системи сьогодні вкрай уважні до різких стрибків показників, особливо неприродного збільшення посилальної маси. Це означає, що побачити відчутний ефект протягом 1 місяця навряд чи вдасться. З іншого боку, успіх посилального просування сильно залежатиме від якості беклінків, ніші, рівня конкуренції. Терміни, які будуть потрібні для просування Вашого проєкту, зможе точніше оцінити SEO-фахівець, провівши аудит посилального профілю.

Розрахувати вартість проекту

Дайте відповідь на кілька запитань у формі нижче, щоб ми розрахували вартість для Вашого бізнесу, а також дізнайтесь про потенціал Вашого сайту

[messenger_widget]

Замовити послугу

Ми підготуємо для вас найкращу пропозицію
щодо збільшення кількості клієнтів!

Замовити звінок

Ми підготуємо для вас найкращу пропозицію щодо збільшення кількості клієнтів!
Main Icon
Viber Icon WhatsApp Icon Telegram Icon