Все, що вам потрібно знати про Google Ads для побудови успішної стратегії просування
Google Ads – це найпотужніший інструмент реклами, який є незамінним для побудови рекламної кампанії в інтернеті. Він покриває майже 40% рекламного ринку. Малий, середній та великий бізнес постійно використовує найпопулярніші рекламні інструменти Google Ads – таргетовану та контекстну рекламу. Спробуємо розібратися, як саме працює ця платформа та що треба знати для запуску своєї першої реклами тут.
Як працює Google Ads?
Контекстна реклама
Контекстна реклама Google Ads працює по системі підбору ключових слів. Якщо ви хочете отримати позитивний результат від її використання потрібно підбирати ті ключові слова, які будуть асоціюватися з вашими рекламними оголошеннями. Підбір ключових запитів потребує фахових знань, оскільки тільки таким чином ви зможете отримати бажаний результат у вигляді відповідності вашого оголошення потребам шукачів. Тоді, після введення користувачем запиту в пошуковій системі Google, вона буде видавати їм ті оголошення, які відповідають підібраним раніше ключовим запитам. Виглядає контекстна реклама так:
В контекстній рекламі оплата відбувається по схемі PPC (pay per click), тобто рекламодавець буде платити за кліки на власні оголошення. Перевагами такого просування в інтернеті можна вважати високу релевантність реклами та можливість отримати швидкі результати – РК буде активною вже через декілька годин після початку налаштування. До речі, бюджет в даному випадку також буде гнучким та може змінюватися, в залежності від побажань та задач бізнесу.
Таргетована реклама
Основна відмінність оголошень таргетованої реклами полягає у можливості рекламодавця змінювати їх залежно від різних критеріїв: місцезнаходження користувача, його віку, інтересів, соціального статусу тощо — це дозволяє зробити рекламу значно ефективнішою. В даному випадку дуже важливо визначити цільову аудиторію максимально точно. Оголошення будуть демонструватися не тільки в Google, а й на сайтах-партнерах, в соціальних мережах, що робить їх дуже ефективними. Виглядати може наступним чином:
Саме таргетована реклама гарантує широкі охоплення, при чому мова йде про людей з різними інтересами. Важливими перевагами цього типу реклами в Google Ads стане персоналізація, оскільки реклама відповідає запитам потенційного клієнта, а отже – є більш ефективною. До речі, різними можуть бути й самі оголошення. Google дозволяє створювати текстові, графічні, відео оголошення та багато інших варіантів, які будуть відрізнятися характеристиками та обмеженнями, а також дозволять досягти різного ступеня ефективності рекламної кампанії.
Чому Google Ads варто використовувати?
Високоефективним Гугл Адвордс виявляється не тільки через можливість розміщувати різні за типом оголошення та підлаштовувати їх під конкретного користувача, а й тому, що має безліч аналітичних інструментів для відстеження результативності реклами. Рекламодавець може бачити та відстежувати:
- конверсію;
- кількість кліків, показів;
- метричні дані, які дозволять за необхідності коригувати формат подачі оголошення та тим самим досягати більших результатів.
Зрозуміло, що Google Ads є ефективним та дуже потужним інструментом, який в тому числі використовується фахівцями агентства інтернет-маркетингу KEIS для розробки рекламних стратегій і досягнення високих результатів для різних сайтів. Завдяки контекстній та таргетованій рекламі клієнти KEIS можуть розширювати власну аудиторію, використовувати онлайн-рекламу для збільшення прибутку та масштабування бізнесу. При цьому, маркетологи агенції точно знають, яку саме кампанію використовувати в кожному окремому випадку та що саме запропонувати клієнту, який тільки планує виходити на ринок та розміщувати оголошення в мережі. Всі деталі про роботу фахівців з налаштування контекстної та таргетованої реклами ви можете побачити у відповідному розділі сайту або під час спілкування з менеджером по телефону.
Для того, щоб у вас не виникало питань як запустити рекламу в Гугл, спробуємо розібратися в тонкощах цього процесу.
Різні рекламні кампанії в Google Ads - як правильно налаштовувати?
Якщо Ви хоча б поверхнево знайомі з інтернет-маркетингом, то ви розумієте, що зараз існує декілька типів рекламних кампаній, які можна запустити в Гугл. Але, досить розмитим залишається розуміння, яку саме слід запускати в кожному конкретному випадку. Саме для цього професійні маркетологи KEIS ретельно аналізують бізнес клієнта, який приходить, підбирають конкурентне середовище, узгоджують ці дані з цілями.
Найпопулярнішим варіантом рекламної кампанії в Google Ads можна вважати пошукову рекламу, яка саме будується на ключових словах, що мають пряме або опосередковане відношення до бізнесу клієнта. Правильно налаштована пошукова реклама суттєво збільшить видимість бренду, а також дозволить:
- Залучити якісних відвідувачів.
- Спрямувати рекламу на конкретні товари та послуги саме для тих, хто підшукує їх.
- Досягти високих результатів при розміщенні рекламного оголошення, не витрачаючи занадто багато грошей.
Медійна реклама та банерні оголошення на сайтах партнерах — кому підходить?
Не менш популярною буде медійна кампанія, яка передбачає розміщення відеооголошень або графічних банерів на різних сайтах партнерах, наприклад, на YouTube. Така реклама розширює аудиторію, зацікавлену у товарах, тому що тут будуть задіяні не тільки ті люди, які безпосередньо її шукали, а й ті, хто потенційно може бути зацікавленим в конкретному товарі чи послузі.
Відео реклама
Якщо ви відносите себе до бізнесу, який пропонує візуально привабливі товари, текстове або графічне оголошення може не в повному обсязі відображати переваги вашої продукції. В такому випадку краще використовувати відеооголошення, які розміщуються на YouTube. Завдяки такому підходу вдається створити цілісну концепцію, що відображає не тільки естетику товарів, але й глядача через звукові ефекти, зміну кольорів, правильно підібрані фрази та інтонації. В такому варіанті залученість глядача збільшується, в результаті чого зростає й конверсія, оскільки людині стають зрозумілі переваги товару або особливості користування ним.
Торгові компанії в Google Shopping
Зрозуміло, що коли мова йде про товари, недостатньо їх пошуку текстово, оскільки таким чином дуже сильно звужується кількість користувачів, які можуть бути зацікавлені в ньому. Значно більш ефективним буде відображення товару з назвою або типом, в комбінації з зображенням та коротким описом. Саме такий формат дає Гугл Шопінг, яким можна користуватися для створення торгової кампанії.
Почати використовувати сервіс можна тоді, коли Ви створили свій каталог товарів, додали до них опис та фото, вартість. Показуватися такі оголошення будуть виключно тим людям, які реально зацікавлені в товарах, а отже — підвищення конверсії буде гарантованим. Google Shopping та торгова кампанія тут — максимально ефективний інструмент для тих, хто відносить себе до великих інтернет-магазинів та прагне досягти великих об’ємів реалізації продукції. До речі, в маркетинговій агенції KEIS також можна замовити налаштування Гугл Шопінг для вашого сайту.
Google Ads - вкрай важливий інструмент для успіху вашого бізнесу. Користуйтеся правильно
Якщо ви плануєте презентувати бізнес, створити ефективну рекламу власних товарів в інтернеті, уявити собі можливість їх репрезентації без використання Google Ads дуже складно. Цей вкрай гнучкий інструмент реклами може дати бізнесу безліч переваг та можливість постійно відстежувати показники її ефективності. Для того, аби у користувачів була можливість отримувати достовірну аналітичну інформацію в Google Ads використовуються метрики. Вони корисні як для людей, які самостійно налаштовують РК, так і для тих, хто займається цим професійно. Власне, маркетологи агентства інтернет-маркетингу KEIS постійно відстежують та систематично стежать за тим, як поводять себе наступні метрики:
- Кількість кліків та клікабельність.
- Покази.
- Якісні показники.
- Відсотки показів.
- Позиції.
- Конверсія та коефіцієнт конверсії.
- Ціна опублікованого оголошення.
Оцінюючи кількість кліків можна зрозуміти, як багато користувачів зацікавлені саме в цій пропозиції, а загальна клікабельність дає можливість оцінити співвідношення дій потенційних клієнтів після того, як вони ознайомилися зі змістом пропозиції. Клікабельність та кількість кліків є найважливішими показниками для оцінки ефективності рекламної кампанії як такої. Якісні показники в той же час дають змогу оцінити релевантність повідомлень, які опубліковуються. Кількість та відсоток отриманих показів – це ті метричні дані, які сильно впливатимуть на формат обраного оголошення, його зміст та подачу, забезпечать змогу змінити та відкоригувати пропозицію, в залежності від реальних показників.
Безумовно, одним із найважливіших будуть показники конверсії, оскільки саме вони дають можливість оцінити як часто користувачі завершували дії, тобто переходили на сайт та користувалися засобами зв’язку для замовлення продукції, або ж заповняли форму для запиту чи залишали замовлення.
Є й загально важливі показники для усіх типів оголошень, які дозволяють загалом оцінити результативність рекламної кампанії. До них слід віднести: рентабельність та повернення інвестицій, а також коефіцієнт та вартість продажу. Маючи змогу оцінити всі важливі метрики та аналітичні показники, інтернет-маркетологи можуть вибудувати найбільш вдалу стратегію просування та використовувати з цією метою доступні інструменти.
Якщо ви не можете самостійно розбиратися в тонкощах налаштування рекламних оголошень в Google Ads, але хочете запустити рекламну кампанію саме в цьому дуже потужному інструменті, Ви можете заручитися підтримкою фахівців рекламної агенції KEIS, яким під силу реалізувати будь-який запит, враховуючи ваші особисті побажання та бізнес-середовище.
Крім того, враховуючи той факт, що компанія KEIS займається не тільки інтернет рекламою, а й розробкою сайтів, їх дизайном та оптимізацією, вам вдасться створити саме той інструмент, який буде працювати стабільно та приноситиме все більше нових клієнтів кожного місяця. Не варто забувати, що правильно оптимізована сторінка сайту дозволяє знизити вартість контекстної реклами. Тому маркетологи агенції KEIS рекомендують обирати комплексне просуванням сайтів.