Кейс в компанії StudioDent
Поставлена задача:
Наш клієнт – відома в м. Бориспіль та далеко за його межами стоматологічна клініка, котра надає повний перелік послуг в своїй ніші. Клієнт звернувся до нас, так як його сайт “застарів”: як візуально, так і функціонально та “морально”. На першій же зустрічі із слів клієнта наша команда виявила та сформулювала наступні його потреби та побажання: оновлення дизайну, функціоналу, швидкодії, суттєве розширення та зміна існуючої контентної частини (тексти, графічна інформація, відео і т.п.) інтернет-ресурсу.
Результати зустрічі:
Звісно, після першої зустрічі ми провели (URL послуги) безкоштовний аудит сайту клієнта, на основі якого надали клієнту рекомендації, детально показавши та пояснивши, що виявили результати аудиту. В даному випадку клієнт і без нашої допомоги прекрасно знав:
- що таке сучасний сайт та які цілі він переслідує, для чого служить;
- про необхідність SEO;
- про “зручність” використання та наповнення його сайту на тодішній “хмарній” CMS, відповідно, відвідувачами та контент-менеджерами і т.п.
Наші рекомендації в даному кейсі були наступними:
- створення нового інтернет-ресурсу на CMS WordPress з можливістю “прозорого” наповнення сайту з адмін-частини та з, що очевидно, збереженням старого домену;
- повний редизайн з урахуванням UI/UX;
- про “зручність” використання та наповнення його сайту на тодішній “хмарній” CMS, відповідно, відвідувачами та контент-менеджерами і т.п.
- пошук підходящих зображень, створення нових категорій за бажанням клієнта, створення та розміщення SEO- та LSI-текстів, яких до того не було на сайті;
- створення додаткового функціоналу, як то сторінки Всіх лікарів та Сторінка кожного лікаря;
- оптимізація швидкості завантаження інтернет-ресурсу та інше.
Задіяна команда:
Digital Marketer
консультації клієнта, комунікація з клієнтом, дослідження ринку, аналіз конкурентів, аналіз можливості та доцільності залучення платних каналів трафіку;
Project Manager
консультації клієнта, комунікація з клієнтом, виявлення потреб, створення та внесення коректив в ТЗ, постановка завдань, контроль виконання завдань та робіт командою проекту;
Designer
створює макети сайтів (промальовує дизайн), займається дизайном рекламних креативів;
Programmer
піднімає сервер, розгортає сайт, встановлює необхідні для MVP плагіни/модулі, підключає необхідні сервіси, відтворює макет сайту в коді, виконує технічну оптимізацію;
SEO-specialist
аналізує контент сайту, пошукові запити, складає та кластеризує семантичне ядро, дає ТЗ на тексти контент-менеджеру, виконує внутрішню оптимізацію;
Content manager
створює тексти, займається пошуком та обробкою зображень, відео, наповнює сайт текстовою та графічною інформацією.
Основні роботи:
- Розробка сайту та оптимізація
- Комплексне СЕО просування
- Рекламна компанія Google
https://studiodent.com.ua/
Етапність робіт:
ознайомча консультація;
(URL послуги) безкоштовний аудит сайту;
друга зустріч з клієнтом: надання пропозиції, затвердження деталей проекту, підписання необхідних договорів;
маркетингове дослідження: оцінка ринку, (URL послуги) UI/UX-аудит, аналіз конкурентів, аналіз соцмереж, аналіз лідогенерації та трафіку;
паралельно з маркетинговим дослідженням: постановка ТЗ та розгортання середовища розробки сайту, налаштування, реалізація необхідного та погодженого з клієнтом функціоналу;
третя зустріч з клієнтом: внесення коректив, затвердження макету нового сайту;
третя зустріч з клієнтом: внесення коректив, затвердження макету нового сайту;
поглиблений (URL послуги) SEO-аудит, створення СЯ, створення ТЗ для копірайтера, створення нових та “перенос” існуючих сторінок;
(URL послуги) SEO-копірайтинг та внесення нового текстового, графічного та відео контенту;
тестування нового сайту в середовищі розробки, внесення необхідних налаштувань та коректив, перенос сайту на хостинг;
реліз та фінальні тестування нового сайту.
Здача проекту