Як створити ефективний сайт? Правила сучасних розробників

Корисність сайту як маркетингового інструменту, не викликає сумнівів. Завдяки використанню власного сайту компаніям вдається демонструвати робочий процес, розказувати про послуги чи товари, розширювати клієнтську базу, підтримувати високий рівень лояльності клієнтів та формувати власну репутацію в мережі. Чи всім сайтам вдається досягти таких цілей? Ні. Адже, сучасний клієнт суттєво відрізняється від того, який був на початку нульових. Тож, важливо не просто мати у власному розпорядженні сайт, а зробити його таким, аби він подобався клієнтам, мав зручний інтерфейс для наповнення власником чи контент-менеджерами.

Це і є основна мета роботи агенції інтернет-маркетингу KEIS. Наші розробники постійно покращують власні знання та практикуються в розробці сайтів для клієнтів з різних бізнес-ніш. В портфоліо Ви можете ознайомитися з великою кількістю реалізованих проєктів та побачити якість роботи фахівців. Якщо Вам вже зараз потрібен власний сайт або Ви хочете зробити редизайн старого, звернутись за безкоштовною консультацією можна у зручний час. Провідний маркетолог – керівник компанії KEIS допоможе побудувати стратегію просування Вашого бізнесу. Вона охопить всі актуальні напрямки. Спеціаліст оцінить ефективність ресурсу, який Ви вже маєте та за необхідності, запропонує створити новий на максимально вигідних умовах. 

В статті спробуємо розібратися як саме фахівці КЕЙС створюють сучасні сайти та що потрібно для того, аби вони давали бажаний результат. 

Етапи розробки ефективного сайту

Враховуючи динамічність веб-розробки, дуже важливо слідкувати за змінами та нововведеннями в галузі. Це стане суттєвою перевагою фахівця, адже він зможе бути гнучким та швидше прийматиме рішення в кризових умовах. Для початку побудови будь-якої стратегії просування, яка передбачає створення сайту, важливо провести аналітику. Але це буде не єдиною задачею програміста. 

Крок 1 – визначити аудиторію та цілі 

Першим кроком при розробці нового сайту є визначення цілей компанії та розуміння аудиторії. Маркетологи пропонують клієнту відповісти на основні питання: 

  • Хто буде відвідувати сайт? 
  • Для кого він створюється?
  • Для яких саме задач потрібен сайт? 
  • Які послуги важливо реалізувати на сторінках ресурсу?
  • Які функції повинні бути в доступі для клієнтів сайту? 

Відповіді на ці питання стануть базою для створення дійсно ефективного сайту, який гарантуватиме збільшення клієнтів та прибутку.

Крок 2 – юзабіліті

Наступним важливим кроком на шляху до ефективного веб-ресурсу, є розуміння основ UX/UI, тобто, юзабіліті сайту. Саме зручність користування є тим критерієм, який впливає на результат взаємодії користувача з ресурсом. Простими словами, клієнт який потрапляє на сайт і не розуміє як дістатися до фінальної дії, скоріш за все покине його. Те саме відбувається і у випадку, якщо навігація сайту занадто складна, тобто немає розуміння як повернутися в головне меню, як виконати конкретні дії. Основна задача розробника сайту – зробити його стильним, цікавим, оригінальним та при цьому достатньо простим для пересічного користувача. 

Треба розуміти, що:

  • Навігація на сайті повинна бути простою – клієнт повинен одразу отримувати потрібну інформацію. 
  • Шрифти повинні бути читабельними – не слід використовувати занадто складні, маленькі, великі, завантажені деталями дизайну шрифти або кольорові поєднання, які заважають прочитати текст. 
  • Дизайн повинен швидко адаптуватися до різних екранів – це вкрай важливо, адже левина частина клієнтів сьогодні використовують мобільні пристрої для переходу на сайти. 

Якщо дизайн сайту виконаний якісно і всі деталі продумані, користувач залишається більш задоволеним, а – отже зростатиме і конверсія на сайті. 

Крок 3 – адаптивний дизайн

Адаптивність дизайну важлива не тільки з урахуванням різних розмірів екранів мобільних пристроїв, а й тому, що користувачі сьогодні можуть заходити на Ваш сайт через різні браузери. Відтак, буде змінюватися й функціонал та особливості відображення Вашого ресурсу. Прослідкуйте, аби кросбраузерна сумісність Вашого сайту була максимальною. Таким чином, Ви охопите більше користувачів, які захочуть стати Вашими клієнтами. 

Крок 4 – швидкість завантаження сайту 

Отримати високу позицію у видачі пошуковиків, а також забезпечити максимальну лояльність клієнтів можна в тому випадку, якщо Ваш сайт зручний та швидкий. Оптимальна швидкість завантаження сторінок для клієнтів на сьогодні становить 1-2 секунди. Тільки уявіть собі ці цифри! Причому, це не вигадана статистика. Це реальні дослідження, які показують, що клієнти не чекають більше, а просто йдуть на інші майданчики. Тож, приділіть особливо увагу оптимізації сайту з урахуванням сучасних очікувань користувачів. 

З цією метою можна зробити наступні дії:

  • Зменшити CSS код та кількість скриптів. 
  • Правильно налаштувати кеш – таким чином ви пришвидшите завантаження різних елементів сайту. 
  • Оптимізувати зображення, тобто зменшити їх розмір, не втрачаючи якості та деталізації. 

Ці прості дії дозволять в результаті отримувати високу швидкість завантаження сторінок сайту, а – отже утримувати увагу клієнта. З більшою вірогідністю він скористається Вашою пропозицією та отримає можливість переходити між сторінками для досягнення власних цілей. 

Крок 5 – SEO-оптимізація 

SEO оптимізація – це комплексна робота, яка дозволяє пошуковикам краще бачити Ваш ресурс та правильно його відображати у видачі. Бажано почати займатися оптимізацією не після завершення розробки сайту, а на етапі планування. Саме тоді Ви досягнете максимальної ефективності від цієї методики, не буде потреби переробляти назви категорій, структуру чи інші елементи. Замовляючи SEO-просування у фахівців КЕЙС на етапі планування сайту, Ви зекономте великий бюджет. Для кращого результату фахівці агенції:

  • Обирають актуальні ключові фрази, які відображають Вашу тематику та використовуються грамотно не тільки в текстовому контенті, а й також в заголовках.
  • Створюють та заповнювати мета-теги, які покращать видимість сторінок. 
  • Роблять структуру URL максимально прозорою, а посилання – легкими для прочитування звичайною людиною. Це працює гарно і на ранжування пошуковиками. 

Крок 6 – правильна організація коду сайту 

На швидкість завантаження та на систематизацію сайту, прискорення його роботи, суттєво впливає правильна організація коду. Професіонали пропонують:

  • Використовувати під час програмування сучасні стандарти – код за JavaScript, CSS, HTML 
  • Створювати розмітку HTML та розділяти її як і стилі CSS, щоб Ваш ресурс в результаті був впорядкованим.
  • Зменшувати кількість HTTP запитів – це підвищить продуктивність ресурсу/ 

Крок 7 – захист 

Ризики для безпеки сайту існують постійно, адже технології, що дозволяють втручатися в роботу різних ресурсів постійно покращуються, оновлюються та адаптуються до сучасних умов. З урахуванням таких особливостей, запит на безпечні ресурси, які не будуть страждати від хакерських атак, дуже високий. 

Щоб убезпечити сайт від потенційних загроз можна зробити наступне: 

  • Використовувати оновлені платформи та бібліотеки, а також плагіни. 
  • Використовувати HTTPC. 
  • Створити декілька рівнів авторизації на сайті? що дозволить забезпечити конфіденційність інформації. 
  • Систематично виконувати аудити для розуміння рівня безпеки сайту – це дозволить швидко виявити та усунути вразливі місця.

Крок 8 – правильний вибір системи управління контентом 

Власники сайтів можуть обирати, яку саме платформу вони хотіли б використовувати для управління контентом на власному сайті. Це може бути WordPress, CMS, Joomla, Drupal та багато інших. Вибір повинен базуватися на Ваших особистих побажаннях, на міркуваннях маркетологів та фахівців, які займаються розробкою сайту. Окрім найпопулярніших існують також і спеціалізовані фреймворки, такі як Angular, React та інші. Який буде працювати краще в конкретному випадку, визначить фахівець під час консультації або вже в процесі побудови стратегії створення сайту та її реалізації. 

Підсумуємо

Правильно створити ефективний сайт сьогодні значить пропрацювати досить велику кількість різних аспектів. Тільки так Ви отримаєте дієвий інструмент, який дозволяє отримувати високі результати, розширювати клієнтську базу та заробляти. Прогалини у використанні коду, неправильно підібрана система управління контентом або нелогічно вибудувана SEO-оптимізація можуть негативно вплинути на результативність роботи ресурсу. Часто помилки в цих аспектах призводять до додаткових витрат та необхідності перенесення сайту, його редизайну, переробки чи виникнення інших проблем, які регулярно вирішують фахівці агенції KEIS. 

Тож, якщо Ви хочете створити власний сайт в 2025 році та отримувати від нього максимальну ефективність, зверніться до професіоналів, які знаються на тенденціях розробки, розуміють як робити це правильно, а також змогли досягти найкращих результатів по швидкості завантаження сторінок з мінімальними втратами часу для клієнта. З професіоналами Ви точно створите ефективний сайт, який працюватиме безперебійно та правильно ранжуватиметься.

Розрахувати вартість проекту

Дайте відповідь на кілька запитань у формі нижче, щоб ми розрахували вартість для Вашого бізнесу, а також дізнайтесь про потенціал Вашого сайту

[messenger_widget]

Замовити послугу

Ми підготуємо для вас найкращу пропозицію
щодо збільшення кількості клієнтів!

Замовити звінок

Ми підготуємо для вас найкращу пропозицію щодо збільшення кількості клієнтів!
Main Icon
Viber Icon WhatsApp Icon Telegram Icon