2024 рік - що змінилося в сфері розробки та просування сайтів? Тенденції, які будуть актуальні
Основним запитом клієнта, який хоче презентувати свій бізнес в інтернеті, є швидке відображення сайту в пошуковій видачі. Це той самий маркер, який демонструє професіоналізм веброзробника, програміста та злагоджену роботу команди фахівців, які змогли досягти такого результату і сайт очолив ТОП видачі за конкретним пошуковим запитом. Для досягнення такої мети фахівці постійно відстежують зміни в роботі алгоритмів, користувальницький попит, збирають безліч аналітичних даних та працюють з ними таким чином, аби вивести ту саму формулу ідеально працюючого сайту.
Фахівці агентства інтернет-реклами KEIS працюють над тим, аби бути синонімом “тренду веброзробки” та створювати сайти, які цікавлять людей, дозволяють їм отримувати корисну інформацію, а підприємцям — розширювати та активно розвивати власний бізнес в мережі. Залишаючись максимально залученими в сучасні напрями роботи, фахівці KEIS пропонують клієнтам послуги інтернет-маркетинга, які відображають актуальні тенденції та дозволяють покращити існуючі ресурси.
5 основних тенденцій веброзробки
В 2024 році цифрова трансформація знаходиться у своїй піковій точці, причому направлення розвитку може бути полярно різним. Одні компанії планують максимально швидко та якісно залучати до своєї роботи ШІ, в той же час інші – намагаються підкреслити унікальність і автентичність людської роботи та створити сенси, які максимально відображають побажання клієнта та є людиноорієнтованими.
Однаково важливими залишаться загальноприйняті тенденції в розробці, а також нововведення у вигляді ШІ та віртуальної реальності.
Відтак, можна вивести наступну п’ятірку тенденцій, які варто враховувати при веброзробці в 2024:
- Дизайн в мінімалістичному стилі.
- Максимальна орієнтація на мобільні пристрої.
- Наявність інтерактивних елементів та анімації. Перевага фото та відео контенту.
- SEO-оптимізація, з урахуванням мінливих тенденцій.
- Штучний інтелект та віртуальна реальність.
Аби сайт став успішним та зміг гарантувати власникові бажаний ефект, важливо розуміти, що саме шукають сучасні користувачі. Через таку призму важливо розглядати тренди 2024 року, які будуть актуальні для веброзробки, дизайну та просування.
Дизайн вирішує - мінімум деталей, максимум користі та функціоналу
Сучасний користувач цінує простоту та лаконічність дизайну, йому потрібно створити такі умови, аби ніщо не відволікало від основної мети – пошуку важливого сенсу. Тому, перевантажені елементами сайти будуть моветоном. Для того, аби органічне просування зростало швидше, важливо використовувати інтерактивні елементи та різні анімації, які дозволяють направити користувальницький погляд, захопити та зацікавити читача.
Мобільна адаптація - ключ до успіху
Безумовно, фактором, який зараз повинен бути продуманий до деталей на будь-якому сайті, стає адаптивний до мобільних пристроїв дизайн та функціонал. Якщо сайт буде працювати некоректно на мобільному пристрої, його відвідуваність буде мінімальною. Згідно із відкритими даними статистики 94% користувачів обирають смартфон для покупки товарів та послуг замість ПК.
Професійним веброзробникам KEIS відомо, що в 2024 році життєво важливо для сайту мати адаптовану мобільну версію, яка:
- вдовольняє запити шукача;
- є комфортною в користуванні;
- має стильний мінімалістичний дизайн;
- швидко завантажується;
- відповідає на пошуковий запит;
- відображає контент коректно.
Варто розуміти, що мобільна версія сайту в багатьох випадках єдина, яку побачить користувач і саме тому, вона повинна бути максимально пропрацьованою, деталізованою та якісною.
Зображення та відео, анімація та інтерактивні елементи - ключ до постійних клієнтів та покращення конверсії
Користувач зразка 2024 року також шукає захоплюючий інтерфейс — йому потрібна цікава картинка та особливий підхід. Додайте інтерактивних елементів, ненав’язливої графіки, яка ловить погляд та допомагає знайомитися з брендом. Не варто боятися використовувати інтерактивні елементи та багато реальних фото — саме це є тим, чого частіше за все шукає клієнт.
Навіть з урахуванням того факту, що з розвитком соціальних мереж та прямої комунікації з потенційними клієнтами через відео, прямі ефіри, все ж таки, створення сайтів — це єдина можливість компанії отримати працюючий інструмент для взаємодії з клієнтом та розвитку бізнесу. Потрібен якісно написаний вебресурс, зі зрозумілою структурою, продуманими функціональними елементами, аби власнику та читачам не потрібна була інструкція для користування ним.
Для наповнення сайту графічними елементами можна використовувати відкриті стоки або купувати фото, але найкращим рішенням будуть фотографії, зроблені саме для вашої компанії/бренду.
SEO на етапі створення — важливий крок до успішного просування
Зробити так, аби пошукова система швидко знайшла ваш ресурс та продемонструвала його цільовій аудиторії, можна тільки в тому випадку, якщо він створений з урахуванням важливих SEO принципів. Для користувача довге очікування на завантаження сторінок або відсутність корисної інформації, яка не відповідає запиту, аналогічно, що й повна відмова у співпраці. Клієнт не буде чекати, поки Ваш сайт завантажиться і продемонструй себе — важливо подбати про всі ці аспекти заздалегідь. Майте на увазі, що за відкритими даними статистики, тільки 20% від усієї кількості користувачів мережі готові зачекати, поки ваш сайт завантажиться. Інші підуть.
Фахівці агенства інтернет-маркетинга KEIS знають, наскільки важливі компетентні SEO-консультації та побудова комплексної стратегії просування. Ви можете звернутися до спеціалістів з пошукової оптимізації на будь-якому етапі розробки сайту або ж замовити сайт з просуванням з нуля. Для того, аби позиціювання в мережі та презентація бренду дала очікуваний результат якомога скоріше, не відкладайте роботи по SEO-оптимізації на кінець – почніть робити їх ще до створення сайту.
ШІ та віртуальна реальність - це важливо для успішної веброзробки в 2024
В 2024 році стрімка зміна орієнтирів в напрямку штучного інтелекту та заточення сервісів під нього дає примарну уяву про те, що людський фактор буде мінімізованим у процесі просування та створення сайтів. Насправді ж, саме через виклик у вигляді активності ШІ суттєво зростає попит на професіональні якості фахівців, їх здатність слідувати сучасним тенденціям та створювати продукти, які мають максимальну корисність для цільової аудиторії.
Неможливо не сказати про особливості використання штучного інтелекту, який в 2024 році став більш зрозумілим інструментом, який можна використовувати для розв’язання буденних задач. Але, не варто покладати на нього весь процес створення сайтів, особливо в частці контенту – наразі ресурси, які використовували генерацію ШІ вже отримали відповідні санкції від пошуковиків. Використання ШІ в перспективі дозволяє вирішувати важливі задачі – швидко забезпечувати клієнтів відповіддю на запит, надавати інструкції.
З кожним новим відкриттям в сфері інтернет-маркетингу здається, що це фінальна точка росту і створити щось більш цікаве та оригінальне вже просто неможливо. Але, потім з’являється штучний інтелект, який дозволяє створювати шаблонні заготовки, тексти, зображення, функціональні елементи вебсторінок, які можуть відповісти на запит користувача. Відтак, стає зрозуміло, що межі для розвитку веброзробки та просування просто не існує.
Розглядати ШІ варто не як повноцінного співробітника, який може створити все самостійно, а як додатковий кмітливий інструмент, що може наштовхнути на гарні ідеї.
Зацікавленість користувачів у штучному інтелекті та нових технологіях, дозволяє з одного боку привертати увагу клієнта, а з іншого – використовувати такі технології для досягнення власної мети. Маючи ШІ в розпорядженні, можна виявити та усунути помилки на сайті, створювати персоналізований контент, різні елементи дизайну та функціоналу сайту, які будуть типовими та при цьому уніфікованими, допоможуть сайту краще функціонувати.