+38 (050) 771-70-70

UA | RU

Таргетована реклама у Facebook та Instagram

Соціальні мережі — це одне з найбільших джерел зацікавлених Вашим продуктом споживачів, а таргетинг — найпотужніший інструмент їхнього пошуку

Хочете зростання продажів

Залиште заявку на консультацію

Переваги таргетованої реклами

Універсальність для будь-якого бізнесу

Гнучкі налаштування
Низький поріг входу
Широке охоплення
 

Щодня десятки мільйонів українців відвідують такі майданчики як Facebook та Instagram для реалізації найрізноманітніших завдань: розваги, робота, навчання і саморозвиток, покупки, спілкування тощо. Соціальна мережа “запам’ятовує” всі інтереси та поведінку кожного користувача онлайн, а також його демографічні та географічні дані та групує їх у вибірки відповідно до запитів рекламодавця для показу конкретного оголошення. Таким чином Вашу рекламу бачить тільки цільова аудиторія, яка підходить за всіма критеріями та дійсно зацікавлена в продукті або послузі.

Цей механізм ведення рекламної кампанії за роки свого існування показав себе як дуже ефективний за умови демонстрації промоматеріалу, що “чіпляє”, цікавого оффера і правильних налаштувань. Останній пункт особливо важливий. Рекламний кабінет Facebook і Instagram – Ads Manager – влаштований досить складно, і новачок може просто не знайти або пропустити розділ, у якому необхідно виконати ту чи іншу дію. Разом з тим, безліч різних метрик здатні збити з пантелику, а нерозуміння того, як вони відображають якість процесу, – стати причиною зливу бюджету.

Саме тому доцільно замовити налаштування таргетованої реклами у досвідчених спеціалістів, які вміють аналізувати показники та точно знають, як витиснути максимум з оголошення в соціальних мережах та отримати більше продажів чи лідів за менших витрат.

Замовити таргетовану рекламу у професіоналів — означає забезпечити бізнесу:

Впізнаваність бренду

ставайте тією компанією, назва якої першою спадає на думку при згадці про товар або послугу
 

Трафік на сайт

покращуйте позицію сайту в пошуковій системі та розширюйте клієнтську базу
 

Цільові ліди

залучайте зацікавлених користувачів у воронку продажів і закривайте угоди
 

Зростання продажів

збільшуйте конверсію, отримуйте більше прибутку і масштабуйте свій бізнес
 

Лояльність аудиторії

викликайте бажання розповідати про ваш бренд у клієнтів і заручайтеся їхньою підтримкою
 

Фідбек від клієнтів

отримуйте зворотний зв’язок від аудиторії про слабкі та сильні сторони вашого продукту і сервісу.
 

Тарифи

Що входить у пакет?

Експрес пакет
Стандартний пакет
Оптимальний пакет

Маркетингове дослідження

Розробка стратегії

Створення креативу
Налаштування рекламного оголошення для Facebook або Instagram
Налаштування рекламного оголошення для Facebook та Instagram
А/В-тестування креативу та аудиторій
Встановлення Пікселя та налаштування подій
Налаштування ретаргетингу
Налаштування Lead Ads
Налаштування аналітики
Оптимізація рекламної кампанії

9 000 грн

18 000 грн

29 000 грн

Ефективність рекламної кампанії в соціальних мережах зростає прямо пропорційно часу, витраченому на підвищення її якості. Що це означає? Звичайно, бувають випадки, коли можна отримати продажі з оголошення, створеного, як то кажуть, на коліні. Але чи варто покладатися на удачу, запускаючи таку рекламу раз за разом, якщо можна піти іншим шляхом і дійти до гарантовано крутого результату?

Підготовка до запуску таргетованої реклами повинна починатися з ретельного вивчення ринку, розробки унікальної торговельної пропозиції та визначення основного пласта цільової аудиторії, якій вона буде цікава. Потім потенційних покупців рекомендується розділити за будь-якими ознаками на кілька груп і для кожної з них продумати відповідну стратегію просування оффера. Завершується цей етап створенням візуального і текстового наповнення рекламних оголошень, в ідеалі також різних для кожного сегмента обраної ЦА.

Далі — технічна частина запуску, тобто налаштування таргетингу в соціальних мережах і тестування кожного окремого оголошення. Вкрай важливо виконання цього завдання передати надійному фахівцеві, адже хоч би який видатний не був креатив, неправильне налаштування та відсутність аналітики призведуть до марної трати бюджету та низької конверсії. Кваліфікований таргетолог з легкістю визначить сильні та слабкі сторони реклами, оптимізує і масштабує кампанію для отримання з неї максимальної вигоди для свого клієнта.

Як ми приходимо до результату?

Завдяки цим нехитрим маніпуляціям акаунт стане по-справжньому привабливим для відвідувачів, які є вашими потенційними підписниками та клієнтами.

Вивчаємо нішу та конкурентні пропозиції

Визначаємо та сегментуємо цільову аудиторію

Розробляємо стратегію рекламної кампанії

Аналізуємо результати та масштабуємо РК
Запускаємо і тестуємо РК
Створюємо креатив, налаштовуємо РК
 

Вивчаємо нішу та конкурентні пропозиції

Вивчаємо нішу та конкурентні пропозиції

Вивчаємо нішу та конкурентні пропозиції

Вивчаємо нішу та конкурентні пропозиції

Вивчаємо нішу та конкурентні пропозиції

Вивчаємо нішу та конкурентні пропозиції

Який вигляд матиме реклама?

Завдяки цим нехитрим маніпуляціям акаунт стане по-справжньому привабливим для відвідувачів, які є вашими потенційними підписниками та клієнтами.

F&Q

Підготовка до запуску таргетованої реклами займає від 3-х днів. Усе залежить від маркетингового дослідження, що охоплює аудиторію, конкурентний аналіз, складність креативів і багато іншого.

Таргет дає змогу отримати трафік на проєкт і перші продажі, не маючи розкрученої групи або спільноти в соцмережах. Якщо порівнювати його з розкруткою сайту, то таргетована реклама за ефективністю не поступається контекстним оголошенням.

Завдяки аналітиці Ви зможете проаналізувати поведінку потенційних клієнтів. Це потрібно, щоб розуміти які клієнти до Вас приходять, як можна оптимізувати вартість реклами за клік. Також Ви знатимете, які правки необхідно здійснити в рекламному акаунті, щоб збільшити кількість конверсій.

Піксель дає змогу вивчити дії користувачів на вашому сайті для подальшого використання в рекламних кампаніях через Facebook та Instagram. Після встановлення коду на сайт почнеться збір інформації про клієнтів: вік, стать, місцезнаходження, натискання на посилання, купівля товару.

Залишились питання?

Якщо у вас є питання про формат або ви не знаєте, що вибрати, залиште свій номер: ми зателефонуємо, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розрахувати вартість проекта

Ответьте на несколько вопросов в форме ниже, чтобы мы рассчитали стоимость для Вашего бизнеса, а также узнайте потенциал Вашего сайта

або
Якщо у Вас ще немає сайту і Ви плануєте розробку, просто введіть назву нижче:

Які послуги Вас цікавлять?
Якщо Ви вагаєтесь які послуги допоможуть досягти поставлених цілей, отримайте консультацію від професіоналів компанії KEIS

Заказать звонок

Мы подготовим для вас лучшее предложение
по увеличению количества клиентов!