Що точно збільшить конверсію на сайті?
Конверсія — це ключовий показник ефективності маркетингової діяльності. Недостатньо тільки створити сайт та залучити на нього трафік, ви маєте постаратися домогтися цільових дій від користувача. Які ж елементи ресурсу для цього потрібно оптимізувати? Ловіть корисний чек-лист, з чого точно варто почати!
- Перевірте швидкість завантаження сторінок. Якщо вона більша за 3 секунди, то щонайменше половина відвідувачів чекати не буде, а це ого-го-го, чи не так? Стисніть медіаконтент, зменшіть розмір коду і увімкніть його кешування.
- Перевірте, наскільки добре видно заголовки. Якщо користувач не розуміє, де він, і про що ось це ось все на сторінці, то він її покине. Н1 на допомогу.
- І відразу перевірте CTA (заклик до дії). Чи є він узагалі, наскільки помітний і, звісно, його якість. Шаблонам – ні.
- Відгуки на сайті потрібні, відгуки на сайті важливі. Виберіть для них відповідний формат, бажано з фото або відео. Це історія про довіру.
- Те саме стосується й інших репутаційних елементів. Список партнерів або клієнтів має бути помітним. Якщо про вас є згадки у ЗМІ, теж не соромтеся розмістити їх на видному місці.
- Є контакт! Чи ні? Де онлайн-чат із консультантом? Майже половина потенційних покупців хоче тут і зараз уточнити необхідну інформацію про товар або послугу.
- Форма зворотного зв’язку. Що менше в ній полів, то більше ймовірності, що її заповнять. Краще зібрати інформацію пізніше, ніж відлякувати потенційних клієнтів на етапі ухвалення рішення про можливу взаємодію з вами зайвими складнощами.
- Дизайн. Креатив гарний до того моменту, поки користувач легко орієнтується, що і де потрібно натиснути. Крім того, навігація зручною, а інтерфейс інтуїтивно зрозумілим мають бути на будь-якому пристрої, адже у 2021 році не менше 40% лідів захочуть прийти на ваш ресурс із мобільних пристроїв. Або не захочуть, якщо не адаптуєте дизайн.
- А що щодо контенту? Він має бути унікальним, корисним і якісним. Особливо, його візуальна складова. Якщо фото не додають цінності сторінці – видаляємо без жалю.
- А де іконка Facebook? Повинна бути. І Instagram, і інші теж, але тільки внизу. Не змушуйте потенційного клієнта покинути сторінку до того, як він сконвертувався.
Ну що? Скільки пунктів у вас у порядку, а скільки залишилося доопрацювати? Пишіть у коментарях.